عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

۴۰ درصد مستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل حقوق را دارند

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اظهارداشت: ۴۰ درصد مجموع مستمری بگیران تامین اجتماعی از حداقل حقوق و دستمزد برخوردارند.

۴۰ درصد مستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل حقوق را دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصراعتبار» به نقل از مهر،دکتر سید تقی نوربخش در مراسم تجلیل از داروسازان و پزشکان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت 4200 میلیارد تومان به صورت ماهانه در هر یک از ماه های تیر و مرداد امسال به مستمری بگیران زیر پوشش تامین اجتماعی، گفت: این مبلغ بابت تعهدات پرداخت شده و پرداخت آن کار بسیار بزرگی بوده است.

    وی افزود: در حالیکه  به علت شرایط و فشارها در برخی موارد حقوق کارکنان دولت گاه با تاخیر پرداخت شده ، سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر حتی یک روز هم تعهدات مالی اش را با تاخیر پرداخت نکرده است.

    نوربخش این مسئله را عامل حفظ آرامش مستمری بگیران تامین اجتماعی دانست و گفت: 40 درصد مجموع مستمری بگیران تامین اجتماعی از حداقل حقوق و دستمزد برخوردارند.

    مدیرعامل سازمان تامین  اجتماعی با اشاره به رویکرد دولت یازدهم به اولویت دادن بحث سلامت گفت : در سال 93 دولت علاوه بر بودجه عمومی، 7400 میلیارد تومان برای سلامت مردم اختصاص داد که بیمه شدگان  تامین اجتماعی از آن بهره مند شدند.

    نوربخش افزود : شرایط نابسامان در این بخش، که در پایان دولت دهم به اوج خود رسیده بود با طرح تحول سلامت بهبود یافت.

    وی کاهش فرانشیز به زیر 6 درصد را از ویژگیهای طرح تحول سلامت دانست و افزود : برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرها، بین 4 تا 6 درصد فرانشیز پرداخت شد.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت  720 میلیارد تومان  به این سازمان  از طرف وزارت بهداشت و درمان  افزود : حتی اگر در شرایط خوب تخصیص منابع هم باشیم  مدیریت  مصارف باید اتفاق بیفتد زیرا  مدیریت نادرست در این بخش یکی از مشکلات جدی است.

    نوربخش با تاکید بر اهتمام سازمان  تامین اجتماعی بر ارتقاء  وضعیت هتلینگ در این سازمان  افزود : برای افزایش رضایتمندی کادر درمانی غیر بهداشتی سازمان  تامین اجتماعی از شهریور پرداختهایی انجام خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی فشارهای اقتصادی به دولت در دو سال اخیر را در دو دهه گذشته بی سابقه خواند و افزود: با تدبیر دولت یازدهم  گشایش هایی برای بهبود اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم کشور حاصل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو