عصر بازار

به مناسبت هفته دولت؛

مرکز مانیتورینگ بانک توسعه صادرات ایران افتتاح شد

عصر اعتبار: مرکز مانیتورینگ حراست بانک توسعه صادرات ایران، مصادف با سالروز ولادت امام رضا (ع) و هفته دولت با حضور مدیرعامل، هیأت مدیره و مدیران بانک افتتاح شد.

مرکز مانیتورینگ بانک توسعه صادرات ایران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فاز اول راه‌اندازی مرکز مونیتورینگ که صبح امروز با حضور دکتر صالح‌آبادی به بهره‌برداری رسید امکان انتقال تصاویر دوربین‌های ساختمان مرکزی و شعب تهران و همچنین شعب اراک و قم میسر شده و مابقی شعب نیز در آینده نزدیک به این شبکه متصل می‌شوند.

    دکتر علی صالح‌آبادی با تبریک هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) گفت: این مرکز با هدف حفاظت الکترونیک و حراست از کارکنان و مشتریان بانک راه‌اندازی می‌شود.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات افزود: این پروژه طبعاً نیاز به توسعه و تکمیل دارد و همکاران برای رسیدن به هدف کمک کنند تا در سایر شعب نیز نصب و راه‌اندازی شده تا فعالیت این مرکز کامل و متمرکز شود.

    در این مراسم مدیر امور حراست بانک توسعه صادرات گفت: مرکز مانیتورینگ یکی از بخشهای مبتنی بر شبکه‌ای بانک بوده و جهت صیانت و حفاظت از مجموعه پرسنل بانک در برابر خطرات راه اندازی شده است.

    علی احمدی افزود: هدف از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ و سیستم نظارت تصویری CCTV، حفاظت الکترونیک پرسنل و مشتریان و اماکن حساس و پرخطر و اموال عمومی بوده و دوربین‌ها در مکان‌های موثری در بانک جانمایی شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی