عصر بازار

در استان زنجان؛

نشست مدیرعامل بیمه دی با مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران

عصر اعتبار- جلسه هم اندیشی مدیران بیمه دی و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در دفتر مهندس کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

نشست مدیرعامل بیمه دی با مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مهندس کاظمی ضمن خوشامد گویی به مهندس بختیاری و هیئت همراه، بیان داشت بیمه دی متعلق به خانواده معظم شهداء و ایثارگران می باشد و ما از تلاش های تیم مدیریتی و همکاران بیمه دی سپاسگزاریم، ایشان خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران را موجب خوشنودی حضرت حق دانست و گفت: بیمه دی امروز با یک انسجام و یک کار حرفه ای توانسته است در صنعت جایگاه خوبی برای خود داشته باشد.
    وی استان زنجان را با پتانسیل بالا برشمردو اشاره کرد بیمه دی می تواند از ظرفیت بنیاد برای جذب پرتفوی مناسب بهره مند شود.
    مهندس بختیاری ضمن تشکر از میزبان بنیاد شهید استان زنجان با ارائه گزارشی از اهم فعالیت های شرکت در یک سال و نیم گذشته گفت: افزایش 309 درصدی سرمایه شرکت پرداخت بیش از 450 میلیارد تومان خسارت، ارتقاء رتبه توانگری شرکت و شفاف سازی صورت های مالی از جمله اقدامات ارزنده شرکت می باشد.
    بختیاری رشد و پیشرفت شرکت را مدیون تلاش های همکاران و مدیران شرکت و حمایت های مدیران بنیاد شهید و بانک دی خصوصاًجناب حاج آقای شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون محترم رئیس جمهوری در بنیاد شهید و دکتر شفیع زاده مدیرعامل بانک دانست.
    بختیاری خدمت به خانواده معظم شهداء را بالاترین افتخار دانست و آمادگی بیمه دی را برای ارائه بهترین خدمات به این عزیزان اعلام نمود.
    در پایان کتاب یادبود شهدای استان زنجان به مدیرعامل بیمه دی اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی