عصر بازار

افتتاح شعبه تالش بیمه آسیا

عصر اعتبار- شعبه تالش بیمه آسیا همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح شعبه تالش بیمه آسیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه تالش بیمه آسیا با اشاره به اینکه شعبه تالش ششمین شعبه استان گیلان و هشتاد و سومین شعبه بیمه آسیا در سراسر کشور است، گفت: حیات یک سازمان وابسته به مشتری است و امیدواریم با رعایت اخلاق و اصول حرفه ای بیمه گری، بتوانیم خدمات مناسب بیمه ای به مردم ارائه کنیم.
    نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا تاکید کرد: باید به گونه ای به مردم خدمات بیمه ای را ارائه کنیم که آنها با جان و دل پذیرای بیمه و به ویژه بیمه آسیا باشند.
    مدیرعامل بیمه آسیا با تصریح این موضوع که ارائه خدمات شایسته در گرو همکاری و تعامل مسئولان محلی است، بیان داشت: امیدواریم عملکرد مناسب شعبه در ارائه خدمات مناسب بیمه ای بر تصمیم درست بیمه آسیا برای افتتاح شعبه در این منطقه صحه بگذارد.
    آیین افتتاح شعبه تالش بیمه آسیا با حضور دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، معاون عمرانی فرماندار تالش ، معاونین مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه های اشیاء، توسعه بازار و شبکه فروش، مشاورین، مدیران بازرسی و حراست، امور نمایندگان و کارگزاران، روابط عمومی، رئیس کل شعب استان گیلان، رؤسای شعب استان گیلان بیمه آ سیا و تنی چند از مسئو لان محلی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی