عصر بازار

مدیرعامل بیمه نوین در نشست با نمایندگان برتر عمر:

حمایت؛ کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نمایندگان است

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه نوین: امنیت شغلی نمایندگان با داشتن نگاه یکسان و به دور از تبعیض همراه با احترام متقابل تأمین می شود. حمایت است که کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نماینده می شود.

حمایت؛ کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نمایندگان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در نشستی صمیمانه با نمایندگان برتر بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت با ذکر این مطلب افزود: جایگاه نمایندگان به دلیل تجربه حرفه ای و علاقه شخصی من به این شغل و البته نیازها و منافع شرکت بسیار خاص و ستودنی است. باور ما در بیمه نوین این است که نماینده هرگز از بدنه شرکت جدا نیست چرا که فعالیت آنها همسو و در راستای اهداف شرکت است.
    وی در ادامه گفت: آگاهی و مهارت شبکه فروش با توجه به گستردگی سطح تماس آنها با بازار و جامعه، به هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح در شرکت کمک خواهد کرد، در این راستا باید بازارهای جدید باید شناسایی شوند و البته برای تکمیل این شناخت باید فرآیندها را هم متحول کرد.
    کریم خان زند با اشاره به تحول در نیازها و خاستگاه های جامعه در تعریف و تأمین امنیت و آسایش گفت: تغییر در خواسته های بشری در این حوزه دستخوش آگاهی و توجه روزافزون جامعه نسبت به بیمه و محصولات مختلف آن است. امروز سرمایه گذاری ارزشمند آن است که دارای ارزش افزوده و ایمن از حوادث و تغییرات باشد. در این خصوص بیمه عمر بهترین نمونه است. آینده نگری در فروش و داشتن نگاه بلند مدت ویژگی منحصر به فرد نمایندگان بیمه عمر است. موفقیت در ارائه و فروش این بیمه نامه مستلزم توجه ویژه به نیازها و ارزش های مشتریان است.
    وی با تأکید بر اهمیت توجه به خدمات پس از فروش در ایجاد تمایز رقابتی بین شرکت های بیمه تصریح کرد: امروز در هر تجارتی خدمات پس از فروش حرف اول را می زند، یکی از معضلاتی که توجه به آن در صنعت بیمه مغفول مانده است، متمایز سازی در حوزه چالش های رقابتی در نحوه ارائه خدمات است.
    وی یادآور شد: سرعت ارائه خدمات به عنوان اصلی مهم در مشتری مداری است که باعث اعتمادسازی در بیمه گذاران خواهد شد و داشتن اعتماد مشتری کلید موفقیت در این حرفه است. هرگز حفظ پرتفوی به هر قیمتی برای ما به عنوان ارزش شناخته نمی شود، هدف ما سرآمدی و خوشنامی است، چرا که باور داریم این عناصر رمز ماندگاری و موفقیت ما خواهد بود.
    مدیرعامل بیمه نوین همچنین با اشاره به جایگاه بیمه های عمر و سرمایه گذاری در برنامه راهبردی شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیمه های عمر و سرمایه گذاری محصول استراتژیک شرکت است، لذا با توجه به دیدگاه و شرایط انسانی موجود در این رشته و تفاوت محتوایی با دیگر بیمه نامه ها یکی از برنامه های میان مدت شرکت راه اندازی معاونت بیمه های اشخاص با هدف بازنگری ساختاری و توسعه این حوزه است.
    همچنین در این نشست مباحثی مانند تغییر در ساختار شعب، اصلاح روند پرداخت کارمزد، متمرکز سازی سیستم ها و امکان دسترسی نمایندگان به برنامه اتوماسیون اداری بخش دیگری از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو