عصر بازار

وزیر کار و رفاه اجتماعی مکزیک:

سیستم تأمین اجتماعی ایران با کارایی بالایی خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهد

عصر اعتبار- وزیر کار و رفاه اجتماعی مکزیک خدمات سازمان تأمین اجتماعی در ایران را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ما سیستم تأمین اجتماعی ایران را ستایش می‌کنیم که با کارایی بالایی خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهد و ارتقاء خدمات پزشکی و تأمین اجتماعی موضوع بسیار مهمی است که در ایران به خوبی پیگیری می‌شود.

سیستم تأمین اجتماعی ایران با کارایی بالایی خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آلفونسو ناوارته پریدا در جلسه مشترکی با مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف از سفر به ایران که با توصیه رئیس جمهور مکزیک انجام شده است، استحکام روابط حسنه بین دوکشور است.

    وی اظهار داشت: ایران و مکزیک در رابطه با خدمات تأمین اجتماعی شباهت‌های زیادی دارند و هدف نظام تأمین اجتماعی در هر دو کشور این است که خدمات بیمه‌ای مناسبی به مردم ارائه شود و افراد بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.

    وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی ایران در حوزه سرمایه گذاری فعالیت‌های خوبی انجام داده و بخش تأمین اجتماعی با صنعت پیوند دارد. برای همه کشورها مهم است که اهداف بالایی در بخش تأمین اجتماعی داشته باشند و در ایران این اهداف به خوبی پیگیری می‌شود.

    آلفونسو ناوارته پریدا گفت: دولت مکزیک علاقه‌مند است که در بخش تأمین اجتماعی با ایران به مبادله اطلاعات بپردازد و در بخشهای مختلفی که باعث توسعه تأمین اجتماعی باشد به همکاری بپردازیم.

    وزیر کار و رفاه اجتماعی مکزیک گفت: نظام تأمین اجتماعی در مکزیک به کارکنان شرکتها، کارکنان بخش دولتی، نیروهای مسلح و سایر شهروندانی که تنها از خدمات درمانی استفاده می‌کنند، خدمت رسانی می‌کند. در سالهای اخیر اصلاحاتی در نظام تأمین اجتماعی مکزیک ایجاد شده است که هدف این اصلاحات ارتقاء خدمات تأمین اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی بازنشستگان و کارگران بوده است. اصلاحات سیستم تأمین اجتماعی باعث افزایش و ارتقاء خدمات پزشکی و بهداشتی شده است.

    آلفونسو ناوارته پریدا با اشاره به فعالیت اقتصادی صندوق تأمین اجتماعی مکزیک گفت: در مکزیک صندوق بازنشستگی به فعالیت اقتصادی می‌پردازد و حدود 14 درصد تولید ناخالص داخلی کشور به این بخش اختصاص دارد.

    در پایان این دیدار وزیر کار و رفاه اجتماعی مکزیک و هیأت همراه از بخش‌های مختلف بیمارستان میلاد بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی