عصر بازار

انتصاب مدیر اداری و منابع‌انسانی بیمۀکوثر

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمۀ‌کوثر، طی حکمی، حسن شعبانی را به‌عنوان مدیر اداری و منابع‌انسانی منصوب کرد.

انتصاب مدیر اداری و منابع‌انسانی بیمۀکوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل شرکت در جلسۀ تودیع و معارفۀ مدیر اداری و منابع انسانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد امامی، مدیر سابق اداری و منابع‌انسانی شرکت، خاطرنشان‌کرد: امید است، ایشان با سوابق خدمتی در حوزۀ صنعت بیمه، به‌عنوان مشاور مدیرعامل و با اتکال به خداوند متعال در حیطۀ مسئولیت محوله در راه پیشبرد اهداف شرکت و تحت‌توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) بیش از پیش موفق و مؤید باشند.

    مدیر جدید اداری و منابع‌انسانی شرکت نیز در این جلسه، گفت: همکاری معاونان، مدیران و کارشناسان واحدهای شرکت با این مدیریت نقش مؤثری را در ارتقای جایگاه شرکت در صنعت بیمه ایفاء خواهد کرد.

    حسن شعبانی که سابقۀ چندین سال خدمت در مدیریت اداری سازمان‌های دولتی و خصوصی را در کارنامۀ خود دارد، اعلام‌کرد: تدوین و تصویب جداول حقوقی و ساماندهی جذب و استخدام با هدف ایجاد انگیزه در کارکنان و بهبود عملکرد شرکت صورت خواهد گرفت.

    وی ساماندهی املاک در استان‌ها را از دیگر برنامه‌های آن مدیریت برشمرد و اظهارداشت: ساختمان‌های شعب اردبیل، گلستان و شهرکرد به‌زودی خریداری و نیز در آیندۀ نزدیک ساختمان‌های جدید شعب کاشان، تبریز، سنندج و قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

    شعبانی از راه‌اندازی دبیرخانۀ مرکزی الکترونیکی در راستای تسریع و تسهیل در امور اداری شرکت خبرداد و افزود: سیستم انبارداری و سرجمع‌داری شرکت نیز ساماندهی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی