عصر بازار

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

نظام سلامت کشور نیازمند تجمیع بیمه ها است

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دومین روز از هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در مجموعه فرهنگی- ورزشی تلاش گفت: دولت یازدهم یکی از مباحثی را کهمورد تاکید قرار داد حوزه سلامت بود مسیر قانون در برنامه پنجم توسعه نیز مشخص شده بود آنچه مشکل ایجاد کرد عدم اجرای کامل قانون بود.

نظام سلامت کشور نیازمند تجمیع بیمه ها است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در اجلاس مذکور ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید حوزه سلامت پیشرفت کرد و به سمت توسعه حرکت نمود چراکه ما طی دو سال اخیر در این حوزه به نتایج مطلوبی رسیدیم که این امر موجب رضایتمندی مردم شد.
    دکتر شهریاری با اشاره به تجمیع سازمانهای بیمه گر پایه در کشور افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در سیاستهای ابلاغی فرمودند بیمه پایه باید در کشور یکسان شود در این راستا وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید راهناهای لازم را برای بیمه پایه وتکمیلی تعریف نمایند.
    وی یادآور شد: ما در نظام سلامت کشور باید سطح بندی خدمات و سیستم ارجاع را اجرا کنیم تا بتوانیم در این حوزه قانونمند عمل نماییم.
    رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران بار دیگر با تکید بر ادغام سازمانهای بیمه گر کشور اظهار داشت: ما در کمیسیون تلفیق تلاش کردیم تا در پرداخت حق بیمه هرکس درآمد بیشتری دارد سهم بیشتری را پرداخت نماید که این خود باعث می شود منابع مالی سازمانهای بیمه گر جهش بالایی را داشته باشد.
    دکتر شهریاری متذکر شد:پزشک خانواده در کشور باید سلامت محور باشد نه درمان محور بنابراین ما باید با همکاری مشکلات را حل نموده و بتوانیم در برنامه ششم توسعه با نزدیک تر شدن نقطه نظرات تدابیر بهتری را برای نظام سلامت کشور بیندیشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی