عصر بازار

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انجام شد؛

انتصاب مدیرکل اتباع و مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای حسین جودکی را به عنوان مدیرکل اتباع و ناهید حیدری را به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل اتباع و مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکترسیدتقی نوربخش در مراسمی که برای معارفه این مدیران برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ از مهمترین ادارات کل تأمین اجتماعی محسوب می‌شود. واحدهای صنعتی و کارگاه‌های بزرگ تولیدی غرب تهران تحت پوشش این اداره کل قرار دارند و این اداره کل در شاخص‌های مختلف کارنامه موفقی دارد.

    دکتر نوربخش ادامه داد: در سازمان تأمین اجتماعی ثبات مدیریتی از مسائل بسیار مهم و مورد توجه است و تغییر مدیران در حد نیازانجام می‌شود. در رابطه با تغییر مدیریت اداره کل غرب تهران بزرگ نیز آقای جودکی مدیرکل سابق این حوزه از همکاران پرتلاش و موفق سازمان هستند و از تجربیات و توانمندی ایشان در اداره کل تازه تأسیس اتباع استفاده می‌شود.

    وی ارائه خدمات بیمه ای به اتباع را از مسائل بسیار مهم برای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این موضوع تا به حال مورد توجه نبوده است و جا دارد که برای این امر برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

    دکتر نوربخش اظهار داشت: حدود 580 هزار نفر از اتباع افغانستان در کشور ایران مجوز اشتغال دارند و تا به حال امکان استفاده کامل از خدمات سازمان تأمین اجتماعی را نداشته‌اند و تعداد اندکی از آنان تحت پوشش قرار داشتند که باید برای رفع مشکل و ارائه خدمات بیمه ای به آنان برنامه ریزی صورت گیرد.

    وی ادامه داد: در رابطه با ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز که تمایل به استفاده از خدمات سازمان تأمین اجتماعی دارند ما موظف هستیم که امکانات و شرایط لازم را برای خدمت رسانی به این عزیزان فراهم کنیم و این مسئله در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت پیگیری می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه با اشاره به انتصاب ناهید حیدری به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران اظهار داشت: انتصاب مدیران در سازمان تأمین اجتماعی بر اساس معیارهای مشخص انجام می‌شود و همکاران سازمان با طی سلسله مراتب اداری به سمت‌های مدیریتی ارتقاء می‌یابند و ارزیابی مدیران نیز بر اساس معیارهای مشخص و قابل اندازه‌گیری انجام می‌شود.

    دکتر نوربخش ضمن اظهار خوشنودی از انتصاب خانم‌ها در سمت‌های مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: انتصاب مدیران بدون توجه به جنسیت افراد صورت می‌گیرد و البته خانم‌هایی که مسئولیت‌های مدیریتی را برعهده می‌گیرند، بایستی با تلاش بیشتر شایستگی‌های خود را نشان دهند و در این رابطه مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند.

    حسین جودکی، مدیرکل اتباع و مدیرکل سابق تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز در این جلسه از حمایت‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در دوران تصدی مدیریت تأمین اجتماعی غرب تهران و همچنین اعتماد ایشان در انتصاب مسئولیت جدید تشکر کرد.

    جودکی اظهار داشت: اداره کل غرب تهران بزرگ طی دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شده است که این امر حاصل زحمات و تلاش‌های تمامی همکاران در واحدهای اجرایی است.

    وی در رابطه با اداره کل تازه تأسیس اتباع نیز گفت: برای شروع به کار و فعالیت موفق و تأثیرگذار این اداره کل به همکاری و حمایت حوزه‌های مختلف سازمان نیازمندیم و امیدورایم با کمک و همفکری مدیران و همکاران محترم تشکیلاتی موثر و کارآمد شکل گیرد و منشاء خدمات مناسب برای سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان باشد.

    در ادامه این مراسم ناهید حیدری، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ از حسن نیت و اعتماد مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم با کمک و همکاری مدیران و کارکنان محترم تأمین اجتماعی غرب تهران شاهد ارتقاء روز افزون خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان باشیم.

    غلامحسین ستوده‌خو، مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران بزرگ نیز در این مراسم از زحمات و تلاش‌های آقای جودکی در زمان تصدی مدیریت تأمین اجتماعی غرب تهران تشکر و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

    وی اظهار داشت: خانم حیدری از روسای شعب موفق تهران بودند و امیدواریم در مسئولیت جدید نیز منشأ خدمات مناسب برای بیمه شدگان و بازنشستگان باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی