عصر بازار

با حضور دکتر نوربخش؛

عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران و بیدگل آغاز شد

عصر اعتبار- عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های کاشان وآران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

عملیات احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران و بیدگل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم کلنگ زنی این مرکز درمانی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای آسایش مردم در بخش درمان، گفت: از ابتدای فعالیت این دولت برنامه های ویژه ای برای درمان افراد تحت پوشش این سازمان در دستورکار قرار گرفته که با رضایت عمومی نیز همراه بوده است .
    وی افزود: در حال حاضربیش از 40میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که از این تعداد بیش از 5میلیون نفر مستمری بگیر هستند.
    دکتر نوربخش اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا پایان مرداد سال جاری 20هزار میلیارد تومان بابت مستمری به مستمری بگیران تأمین اجتماعی پرداخت شده است.
    مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در دولت یازدهم پرداخت مستمری تأمین اجتماعی یک روز هم تأخیر نداشته است.
    نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: درمانگاه  تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل در زیربنای 2هزار و600مترمربع ساخته می شود.
    عباسعلی منصوری  افزود: برای ساخت این درمانگاه 150میلیارد ریال توسط سازمان تأمین اجتماعی و با مشارکت یک خیر اختصاص یافته است.
    وی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی آران وبیدگل در 18 ماه احداث می شود، اظهار داشت: آزمایشگاه، رادیولوژی ودندانپزشکی از بخش های این درمانگاه سه طبقه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی