عصر بازار

با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه آزاد ماکو

نشست نمایندگان بیمه دی شعبه خوی برگزار شد

عصر اعتبار- نشست نمایندگان شعبه خوی با حضور مهندس عباس زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه آزاد ماکو در ساختمان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

نشست نمایندگان بیمه دی شعبه خوی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه که نمایندگان شمال استان آذربایجانغربی حضور داشتند، رئیس شعبه خوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای شعبه گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا افتخار بزرگی است که بر عهده این مجموعه است و حمایت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده محترم ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی، ما را در جهت برداشتن گامهای مستحکمتر تشویق و ترغیب می نماید.
    رئیس شعبه خوی با اشاره به اینکه هدف ما جذب پرتفوی پاک، رقابت سالم، تکریم ارباب رجوع و بیمه گذران است گفت: راه اندازی میز خدمت به خانواده های محترم و معزز بنیاد شهید، افتخاری ارزنده برای شرکت بیمه دی است و انتظار داریم مدیریت محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه آزاد ماکو نیز در تحقق این هدف ما را یاری نمایند .
    در این نشست مهندس عباس زاده رئیس بنیاد شهید و امور یثارگران منطقه آزاد ماکو نیز با اظهار خوشنودی از حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه خوی گفت: روند رو به پیشرفت شرکت بیمه دی نشان از توجه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارد.
    وی افزود: بیمه دی متعلق به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آ شنا به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری است، بنیاد شهید در جهت حمایت و همراهی با بیمه دی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.
    در انتهای این نشست نمایندگان به طرح نظرات و پرسش های خود پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی