عصر بازار

در آستانه برگزاری مسابقات آسیایی تایلند، بیمه البرز حامی تیم ملی تنیس روی میز شد

عصر اعتبار: در آستانه برگزاری مسابقات آسیایی تنیس روی میز،‌ شرکت بیمه البرز حامی مالی تیم ملی تنیس روی میز بانوان و مردان جمهوری اسلامی ایران شد.

در آستانه برگزاری مسابقات آسیایی تایلند، بیمه البرز حامی تیم ملی تنیس روی میز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نشست تیم های ملی تنیس روی میز بانوان و مردان با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران،‌ اعضای تیم ملی بانوان و مردان این رشته ورزشی، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بیمه البرز برگزار شد که در آن تفاهم نامه ای میان فدراسیون تنیس روی میز و بیمه البرز منعقد شد که براساس آن شرکت بیمه البرز به مدت یک سال حامی مالی ورزش تنیس روی میز خواهد بود.
    این گزارش حاکی است، ‌بیمه البرز علاوه بر حمایت مالی از تیم ملی تنیس روی میز،‌ تمام ملی پوشان تنیس روی میز را به مدت یک سال با سرمایه 500 میلیون ریال در برابر حوادث بیمه کرد.
    همچنین این شرکت، بیمه نامه مسافرتی نیز به اعضای تیم ملی تنیس روی میز اهداء کرد.
    مدیرعامل بیمه البرز در این نشست با ابراز امیدواری به درخشش تیم ملی تنیس روی میز در میادین بین‌المللی همچون گذشته،‌ اعلام کرد: هدف اصلی بیمه البرز از حمایت مالی ملی پوشان تنیس روی میز، ایفای وظیفه در برابر ورزش و ورزشکاران کشور است.
    رسول تاجدار افزود: متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی کنونی حاکم بر کشور ، نبود توجه کافی مسوولان و اختصاص ندادن بودجه کافی،‌ موضوع بیمه ورزشکاران مغفول مانده است و ورزشکاران از پوشش بیمه ای مناسب برخوردار نیستند که امید است با نگاه منطقی دولت به این موضوع،‌ بتوان به این امر مغفول، جامه عمل پوشاند.
    وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به گسترش همکاری های آتی بین فدراسیون تنیس روی میز و بیمه البرز،‌ گفت: عقل سالم در بدن سالم است لذا اتخاذ تصمیم های سیاسی، ‌اقتصادی و اجتماعی همگی به ورزش وابسته هستند. ضمن این که ورزش می تواند ناهنجاری‌های اجتماعی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
    مدیرعامل بیمه البرز تصریح کرد: امروزه قراردادهای تبلیغاتی فی ما بین شرکت ها، ‌موسسات اعتباری،‌ بانک ها،‌ بیمه ها و ... درآمد قابل توجهی برای ورزش های مختلف است اما متاسفانه در ایران به دلیل ساختار دولتی بیشتر فعالیت ها و نبود نگاه صحیح مسوولان ذیربط به امر ورزش، ‌این تعامل،‌ ناقص و ناکارآمد بوده و بیشتر فدراسیون های ورزشی از کمبود بودجه رنج می برند.
    تاجدار تاکید کرد: بیمه البرز با سابقه 56 سال و کسب مقام های برتر ازجمله مشتری مداری به مدت 9 سال در بین بانک ها و شرکت های بیمه و دو سال در بین تمام دستگاه‌های اجرایی این افتخار را دارد که هم اکنون حامی تیم ملی تنیس روی میز کشور باشد.
    در نشست مشترک بیمه البرز و اعضای تیم ملی و فدراسیون تنیس روی میز همچنین رییس این فدراسیون از مدیرعامل،‌اعضای هیات مدیره و کارکنان بیمه البرز به خاطر حمایت مالی از ملی پوشان تنیس روی میز قدردانی کرد و گفت: از اینکه برترین شرکت بیمه کشور به عنوان حامی ملی پوشان در کنار ما است ابراز خرسندی می کنیم.
    احمد سعادتمند ادامه داد: برای مسابقات انتخابی المپیک بیش 40 مسابقه برون مرزی و دو مسابقه بین المللی کاپ فجر در قزوین و کیش تدارک دیده ایم تا ملی پوشان با آمادگی کامل در رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو که فرودین ماه سال 95 در مالزی برگزار شود،‌حضور یابند که در تمام این مسابقات، بیمه البرز به عنوان حامی در کنار اعضای تیم ملی خواهد بود.
    در ادامه نشست مذکور،‌ سیما لیموچی، سرمربی تیم ملی بانوان و اعضای تیم ملی بانوان و مردان تنیس روی میز از بیمه البرز به خاطر حمایت از این تیم‌ها سپاسگزاری کردند.
    براساس این گزارش،‌ بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا در روزهای 4 تا 11 مهر در تایلند برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی