عصر بازار

یکی از بنیانگذاران موسسه خیریه محک :

بزرگترین بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان نیازمند متخصصانی که دستمزد کمتری بگیرند

عصر اعتبار- یکی از بنیانگذاران موسسه خیریه محک با اشاره به نیازهای بیمارستان محک گفت:‌ بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ایران نیازمند متخصصان هماتولوژیست است که نه به طور رایگان ولی تحت شرایط یک موسسه خیریه به بیماران خدمت کنند.

بزرگترین بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان نیازمند متخصصانی که دستمزد کمتری بگیرند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، مرداویج آل بویه از بنیانگذاران موسسه خیریه محک درباره برخی مشکلات بزرگترین بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان (محک) که به طور رایگان به بیماران خدمت درمانی ارائه می‌دهد، اظهار داشت:‌ اول اینکه پزشکان اندکی داریم، از طرفی هم انتظار داریم کسانی که می‌خواهند در موسسه و بیمارستان محک همکاری کنند نه به طور رایگان ولی تحت شرایط یک موسسه خیریه به بیماران خدمت کنند.
    این پیشکسوت پزشکی در رشته هماتولوژی درباره نیازهای بیمارستان محک نیز عنوان کرد: در بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان (محک) بیشتر نیاز به متخصصان هماتولوژیست داریم.
    آل بویه در پاسخ به این پرسش که آیا متخصصان هماتولوژیست به تعداد مورد نیاز در بیمارستان محک فعالیت نمی‌کنند؟ افزود:‌ تعدادشان اندک است، و کسانی هم که همکاری می‌کنند بیشتر از شاگردان مرحوم پروفسور پروانه وثوق هستند.
    این استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره هر گونه کمک دولتی برای محک نیز خاطرنشان کرد: خیر، ما ترجیح دادیم تا آنجا که می‌توانیم از کمک‌های مردمی بهر ببریم و تا به حال نیز خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی