عصر بازار

در سه ماهه اول سال ۹۴ انجام شد؛

رسیدگی به بیش از ۱۴ میلیون نسخه مراجعات سرپایی به پزشکان مستقل طرف قرارداد

عصر اعتبار- درسه ماهه اول سال جاری، به ۱۴ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۸۵۴ نسخه مراجعات سرپایی به پزشکان مستقل طرف قرارداد توسط سازمان تأمین اجتماعی رسیدگی شده است.

رسیدگی به بیش از ۱۴ میلیون نسخه مراجعات سرپایی به پزشکان مستقل طرف قرارداد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، از مجموع نسخ رسیدگی شده در این بخش، 6 میلیون و 440 هزار و 34 مورد مربوط به پزشکان متخصص بوده است که معادل 43/4 درصد مجموع نسخ رسیدگی شده را تشکیل می دهد.
    همچنین، از مجموع نسخ رسیدگی شده مراجعات سرپایی به پزشکان مستقل طرف قرارداد، 8 میلیون و 17هزار و 340 مورد متعلق به پزشکان عمومی (معادل 54/0 درصد) بوده است.
    بر اساس این گزارش، 395 هزار و 480 نسخه رسیدگی شده در همین دوره، مربوط به دندانپزشکان بوده که معادل 2/7درصد از مجموع نسخ رسیدگی شده در این بخش است.
    گفتنی است، سازمان تأمین اجتماعی تا پایان خرداد سال جاری، با 24هزار و 807 پزشک ودندانپزشک مستقل طرف قرارداد بوده و از آنها خریدخدمت انجام داده است.
    همچنین در مدت یادشده، تعداد 5 هزار و 528 مرکز درمانی و 15 هزار و 716 مرکز پاراکلینیکی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی بوده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی