عصر بازار

بیمه «ما» در یک پرونده، بیش از ۹ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

عصر اعتبار- شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، در یک پرونده ، بیش از ۹ میلیارد و ششصد میلیون ریال خسارت پرداخت کرد.

بیمه «ما» در یک پرونده، بیش از ۹ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این شرکت چک خسارت  به مبلغ  9 میلیارد و ششصد و بیست میلیون و نهصد و سی هزار ریال خسارت بیمه آتش سوزی به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.

    بر اساس این گزارش، مدیر عامل شرکت تعاونی ریسندگی تابناز اصفهان در تاریخ 30 شهریور ماه طی مراسمی با حضور معاون فنی و مدیر بیمه‌های آتش سوزی چک خسارت وارده به مجموعه خود رااز مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» دریافت کرد.

    در این مراسم مدیر عامل بیمه «ما» ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان فنی در ارزیابی دقیق و به موقع خسارت، اظهار داشت:مشتری مداری  ابعاد مختلفی دارد و در صنعت بیمه یکی از مهم ترین شاخصه‌های آن، ارزیابی دقیق خسارت و پرداخت به موقع آن است.

    نکته ای که درخصوص فروش بیمه نامه باید در نظر داشت این است که هزینه های مختلفی بیمه گذار در صنعت بیمه متحمل می شود.بیمه گذار با خرید بیمه‌ نامه که ناملموس است علاوه بر هزینه ریالی متحمل هزینه‌های زمانی و  روانی نیز می‌شود.

    وی در ادامه تاکید کرد: اگرشعارمان تامین آسایش خاطر مشتریان است باید بتوانیم سایر هزینه های مشتری ، یعنی هزینه روانی و زمانی را کاهش دهیم. یکی از سیاست‌های اصلی کسب و کار بیمه‌گری همانا مشتری‌مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت است با ارائه مشاوره دقیق در هنگام خرید بیمه نامه و ارزیابی درست خسارت و نیز پرداخت آن در سریع ترین زمان ممکن، می توانیم این  آرامش خاطر را برای مشتری فراهم کنیم.

    گفتنی است  نواب مدیر عامل شرکت تعاونی ریسندگی تابناز اصفهان از مشتریان ارزنده بانک ملت است که در راستای خدمات مشترک بانک- بیمه موجودی کارخانه خود را تحت پوشش بیمه نامه آتش سوزی بیمه «ما» قرار داده بود. وی ضمن ابراز ارضایت از نحوه رسیدگی به پرونده ، پرداخت خسارت و مشتری مداری شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان یک پشتوانه برای  صنعتگران بیش از گذشته پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز تولید را فراهم نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی