عصر بازار

بیمه رازی آموزش می دهد

عصر اعتبار- شرکت بیمه رازی در خصوص آموزش نیروهای متخصص و مجرب در رشته‌های گوناگون بیمه‌ای، در برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و همچنین پیرو دستور و تأکید دکتر یونس مظلومی، مدیریت عامل شرکت اقدام به برگزاری کلاس‌های متفاوتی به صورت ماهانه در کلیه شعبه های این شرکت در سراسر ایران می کند.

بیمه رازی آموزش می دهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در همین راستا و با توجه به اهمیت زیاد بیمه های عمر و زندگی و ترویج فرهنگ استفاده از این نوع خدمت بیمه ای و همچنین ارتقاء سطح دانش نمایندگان محترم شرکت، در نظر دارد همایش آموزشی پیشرفته ای با عنوان بازاریابی، فروش و صدور بیمه های زندگی، مختص نمایندگان محترم شعبه آپادانا در روز پنجشنبه 9 مهرماه 94  برگزار کند.

    گفتنی است محل برگزاری همایش مذکور در محل ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی واقع در خیابان گاندی سیزدهم، شماره 14، طبقه اول، سالن همایش های بیمه رازی می باشد.

    شایان ذکر است که حضور کلیه نمایندگان محترم شعبه آپادانا در دوره مذکور الزامی بوده و اعطای مجوز صدور به نمایندگان منوط به حضور آنان در همایش فوق می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی