عصر بازار

در استان گیلان؛

تشریح اقدامات بیمه معلم برای جامعه فرهنگیان

عصر اعتبار- ولی الله نمایشی با بیان این که میزان رضایتمندی مشتریان از شرکت بیمه معلم در این مدت به ۸۵ درصد رسیده است، گفت: میزان رضایتمندی با نظر سنجی مستمر از حداقل ۲۰ نفر خسارت دیده در هر هفته آزموده می‌شود.

تشریح اقدامات بیمه معلم برای جامعه فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی با اشاره به برگزاری جلسات مکرر کارشناسی در ابتدای سال و به صورت مستمر با مسئولین آموزش و پرورش برای بررسی نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان استان، اظهار کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای در بخش اتومبیل و صدور بالغ بر 20 هزار بیمه نامه از ابتدای سال تا کنون در این بخش به پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای 1167 پرونده خسارتی تا کنون منجر شده است.

    نمایشی ادامه داد: برای تامین هزینه‌های درمانی ناشی از حوادث در سطح مدارس و خارج از آن، همه دانش آموزان مدارس استان تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی بیمه معلم قرار گرفته‌اند.

    به گفته وی  همچنین همه فرهنگیان استان گیلان تحت پوشش بیمه عمر گروهی قرار گرفته‌اند که در صورت فوت به هر علت مبلغ 3 میلیون تومان به باز ماندگان آنها برای جبران هزینه‌های جاری پرداخت می‌شود.

    مدیر شعبه گیلان بیمه معلم گفت: در این بخش از ابتدای سال تا کنون به 133 خانواده فرهنگی رقمی بالغ بر 444 میلیون تومان پرداخت شده است.

    ولی الله نمایشی همچنین به پرداخت 56 میلیون تومان به 97 دانش آموز دارای بیماری صعب العلاج استان اشاره و خاطرنشان کرد:‌ از آنجا که بیمه معلم  متعلق به خانواده بزرگ فرهنگیان کشور است، به تدریج خود را آماده می‌کند تا در آینده نزدیک  خدمات بیمه‌ای بهتری به این جامعه فرهیخته ارائه کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی