عصر بازار

برگزاری همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی در شرکت بیمه رازی

عصر اعتبار- اولین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی ویژه شعب استان تهران شرکت بیمه رازی در نهم مهرماه سال جاری در سالن همایش های شرکت بیمه رازی برگزار می شود.

برگزاری همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی در شرکت بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس رنجبر کلهرودی  مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ضمن اعلام خبر فوق  اظهار داشت: شرکت بیمه رازی در راستای توسعه بیمه های زندگی در کشور و  ارتقاء دانش و تجربه نمایندگان خود در بیمه های زندگی دوره های آموزشی مستمری را تدارک دیده است که اولین دوره آموزشی آن در روز پنجشنبه هفته جاری، مصادف با 9 مهرماه ویژه  نمایندگان شعبه آپادانا، در محل سالن همایش های این شرکت در ساختمان مرکزی برگزار می شود.

    مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی افزود: در این دوره آموزشی، حدود 80 نفراز کارشناسان و نمایندگان بیمه رازی شرکت خواهند نمود و علاوه بر تبیین اهداف و سیاست های شرکت در مورد بیمه های زندگی، مباحث فنی و تخصصی، راهبردهای فروش، روانشناسی فروش، زبان بدن و مدیریت ذهن در فروش بیمه های زندگی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی