عصر بازار

در مراسم گشایش شعبه بیمه تعاون استان سنندج

مهمترین تاثیرات در واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی تشریح شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان کاهش هزینه های اداری و رفع برخی مشکلات و موانع را از مهمترین تاثیرات در واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی دانست

مهمترین تاثیرات در واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی تشریح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در مراسم گشایش شعبه بیمه تعاون استان در سنندج با بیان اینکه بیمه جزو نیازهای ضروری در جامعه است گفت: باید حمایت ها و پوشش بیمه ای در کردستان گسترش یابد.

    "بهرام نصراللهی زاده" شکل گیری زمینه رقابت سالم را زمینه ساز موفقیت اقتصاد و بیمه های موفق در جامعه دانست و افزود: بخش دولتی آماده است تا حد ممکن از فعالیت بخش بیمه ای در استان حمایت کند. وی اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و نگاه ویژه ای که نظام و دولت به توسعه استان دارند بستر های لازم برای تحول قابل توجه در زمینه توسعه استان فراهم میشود.

    نصراللهی زاده با بیان اینکه فرایند توسعه در هر جامعه و استانی الزام های ویژه ای دارد تصریح کرد: بیمه و حمایت های بیمه ای از الزام های مهم در این زمینه است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

    این مسئول ادامه داد: تلاش و همت جهادی دستگاه ها در فرآیند توسعه در کنار حمایت ویژه صنعت بیمه می تواند بستر رشد و توسعه استان را با سرعت بیش از پیش فراهم کند.

    نصراللهی افزود: دولت نگاه ویژه ای به کاهش تصدی گری های خود دارد و به همین دلیل بخش قابل توجهی از خدمات دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی واگذار شده است.

    وی عنوان کرد: در کردستان نیز با توجه به ظرفیت ها و بسترهای موجود این مهم در دستور کار قرار گرفته و به حق می توان گفت: هرجا که از ظرفیت بخش خصوصی و توان مردمی استفاده شده موفقیت حاصل شده است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان کاهش هزینه های اداری و رفع برخی مشکلات و موانع را از مهمترین تاثیرات در واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی دانست و گفت: برای جبران عقب ماندگی ها و پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان  باید با برنامه ریزی درست و بهره گیری از همه ظرفیت های بخش های دولتی و خصوصی گام برداریم تا به اهداف دست یابیم. به گفته نصراللهی زاده کردستان با توجه به ظریفت ها و توانایی های که دارد باید در افقی دیده شود که چرخ توسعه ملی را به چرخش درآورد. وی ایحاد رقابت سالم در اقتصاد و سیاست را اصل مهمی در موفقیت این بخش عنوان کرد و افزود: اگر رقابت سالم در میان بخش های مختلف ایجاد شود علاوه بر خدمت رسانی کیفی بستر توسعه و حرکت رو به جلو در حوزه های گوناگون رقابت ایجاد میشود. این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم در عرصه صنعت بیمه نیز رقابت ایجاد کنیم قطعا شاهد ایجاد موفقیت های قابل توجهی در دو بخش دولتی و خصوصی خواهیم بود.

    مدیر عامل بیمه تعاون نیز در این مراسم از فعالیت 19 شعبه این بیمه در کشور خبر داد و گفت: بیش از 10 میلیون نفر از جمعیت کشور سهام دار این تعاونی هستند.

    "علی حبیب محمدی" اظهار کرد: با توجه به بستر هایی که فراهم شد به ویژه نیروی انسانی توانمند این بیمه در کردستان به عنوان نوزدهمین شعبه در کشور به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. وی تصریح کرد: کردستان از استان های با ظرفیت و تنوع فکری فراوان است و امیدواریم با تعامل بسیار خوب مسئولان و مردم بتوانیم شاهد کسب رتبه های برتر استان در حوزه بیمه باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی