عصر بازار

با حضور مدیرعامل برگزار شد؛

نشست بررسی ارتقای برند شرکت بیمه دی

عصر اعتبار- نشست بررسی ارتقای برند شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه دی و کارشناسان شرکت بادکوبه برگزار شد.

نشست بررسی ارتقای برند شرکت بیمه دی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در این نشست نتایج تحقیقات درون سازمانی و برون سازمانی شرکت بادکوبه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و با بحث و تبادل نظر در خصوص بازار صنعت بیمه همراه بود.
    در این نشست که با حضور مهندس بختیاری مدیرعامل بیمه دی برگزار شد مباحثی از جمله فرهنگ سازی بیمه و ارتقای سطح ضریب نفوذ بیمه به طور کلی، و متمایز بودن بیمه دی به صورت خاص مورد بحث و چالش قرار گرفت.
    مشاورین طرح ارتقای برند بیمه دی در شرکت بادکوبه همچنین با ارئه تصویری از صنعت بیمه موانع، چالش ها، راهکارها و ظرفیت موجود را مورد بررسی قرار دادند.
    لازم به ذکر است طرح ارتقای برند بیمه دی چند ماهی است با جدیت و کارحرفه ای و حمایت مدیران ارشد بیمه دی کلید خورده و در آینده نه چندان دور نتایج این طرح به صورت برنامه های دقیق و اصولی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی