عصر بازار

هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی تصویب کرد؛

تسریع ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به حادثه دیدگان فاجعه منا

عصر اعتبار- بررسی اقدامات قابل انجام در راستای تسریع خدمت رسانی به حادثه دیدگان فاجعه منا در دستور کار هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت و هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی طی مصوبه‌ای بر تسریع ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به حادثه دیدگان فاجعه منا تأکید کرد.

تسریع ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به حادثه دیدگان فاجعه منا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی قصور و کارشکنی‌های انجام شده در زمان بروز حادثه و عدم اقدام به موقع از منظر مدیریت بحران حوادث و رسیدگی به حادثه دیدگان که ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری متولیان امر در عربستان است را محکوم کردند.

    اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بازماندگان حجاجی که از "قربان" ، "قربت" یافتند و از "صفا" به "مصفا" رسیدند، مجموعه اقداماتی را برای تسریع در خدمت رسانی به آسیب دیدگان این فاجعه به تصویب رساندند.

    بر اساس مصوبه هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، رسیدگی ویژه درمانی به مجروحین و حادثه دیدگان بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی در مراکز درمانی ، مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در مراسم تدفین و ترحیم متوفیان بیمه شده سازمان، برقراری مستمری بازماندگان مشمول قانون تأمین اجتماعی بطور خارج از نوبت و کمک و مساعدت مقتضی به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی حسب تشخیص مدیرعامل از جمله اقداماتی است که توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود.

    همچنین پیش از این مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در نخستین روزهای پس از فاجعه منا از واحدهای بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در سراسر کشور خواسته بود که خدمات درمانی و بیمه‌ای مورد نیاز را به حادثه دیدگان ارائه دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی