عصر بازار

از سوی بیمه کوثر انجام می شود؛

اطلاع‌رسانی خدمات بیمه‌ای به فرماندهان و کارکنان آجا

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح جلساتی را با کارکنان، معاونان، مدیران و فرماندهان سازمان‌ها و یگان‌های نیروهای‌مسلح برگزار می‌کند.

اطلاع‌رسانی خدمات بیمه‌ای به فرماندهان و کارکنان آجا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این زمینه جلساتی باحضور کارکنان نیروی‌زمینی ارومیه، 600نفر از فرماندهان نزاجا خراسان‌جنوبی، شاغلین تیپ 158تکاور ذوالفقار، تیپ 258پژوهند و تیپ 157شاهرود در سمنان برگزار شد.

    کاظمی از حضور کارشناسان شرکت در قرارگاه عملیاتی آجا سمنان، یگان‌های نزاجا سیستان‌وبلوچستان، مراسم صبحگاه کارکنان نزاجا فارس، یگان 116 و آمادگاه اصلی قزوین، یگان گیلان و فرماندهی تیپ 316 شهید قهرمان همدان خبرداد و گفت: در این جلسات و مراسم‌ معرفی خدمات و بیمه‌های قانونی و اختیاری ارائه شده توسط شرکت، مزایای بیمه‌های ‌کوثر نسبت‌به سایر شرکت‌های بیمه‌ای و نحوه خدمات‌رسانی شرکت به بیمه‌شدگان مطرح و مشکلات بیمه‌شدگان آجا در این زمینه بررسی و مرتفع می‌شود.

    وی با بیان اینکه جلسه‌ با فرماندهان و کارکنان نزاجا در خوزستان در آینده نزدیک برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: همایش‌هایی با موضوع عمروسرمایه‌گذاری در استان‌های لرستان، خراسان‌شمالی و جلسه آموزشی و آگاه‌سازی خانواده‌های کارکنان نزاجا به‌ترتیب در استان‌های کرمانشاه و اردبیل برگزار خواهد شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی