عصر بازار

تجلیل بیمه‌کوثر از مقام شامخ شهدا و جانبازان مراکز مین‌زدایی

عصر اعتبار- شرکت بیمه‌کوثر در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان مراکز مین‌زدایی از خدمتگزاران به ایران اسلامی و خانواده آن‌ها تجلیل به‌عمل آورد.

تجلیل بیمه‌کوثر از مقام شامخ شهدا و جانبازان مراکز مین‌زدایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دیدار با جانبازان و خانواده شهدای مراکز مین‌زدایی مناطق کرمانشاه، ایلام، خوزستان، کردستان و ارومیه با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌های پیشتازان عرصه خدمت به ایران اسلامی صورت گرفت.

    کاظمی روحیه بسیجی را سرمایه ملی و باعث رشد و اعتلای جامعه و پاسداشت و تجلیل از غیورمردان فعال در عرصه‌های جهاد و شهادت و خانواده آن‌ها را ازجمله رموز حفظ این سرمایه برشمرد و خاطرنشان‌کرد: تلاش بی‌وقفه افراد فعال در این حوزه علاوه بر پیشگیری از بروز حادثه برای افراد ساکن در مناطق مرزی، باعث ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی می‌شود.

    معاون طرح‌وتوسعه شرکت با اشاره به اینکه افراد شاغل در مراکز مین‌زدایی تحت‌پوشش بیمه‌کوثر هستند، تصریح‌کرد: در دیدار با ستارگان درخشان این مرزوبوم و خانواده‌های شهدا، لوح تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود به آن‌ها تقدیم شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی