عصر بازار

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت شهادت سردار همدانی

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی شهادت سردار دلاور سپاه اسلام، سردار حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت به فیض شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت شهادت سردار همدانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

    عروج ملکوتی فرمانده دلاور سپاه اسلام و پاسدار حریم ولایت سردار حسین همدانی که درحین انجام مأموریت مستشاری در دفاع از حرم اهل بیت به فیض شهادت نائل آمد باعث اندوه فراوان گردید.

    سردار همدانی در دوران مبارزه برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیتی موثر داشت و پس از انقلاب نیز برای شکل گیری شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت کرد و در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرینی کرد.

    این سردار دلاور اسلام سرانجام در حراست از حرم حضرت زینب کبری(س) در برابر گروه‌ها تکفیری و تروریستی و دشمنان انسانیت به فیض شهادت رسید و به یاران و همرزمان مجاهد خود پیوست.

    اینجانب شهادت این سردار سرافراز اسلام را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح سرفراز، ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان مکرمشان شکیبایی و اجر از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی