عصر بازار

راه‌اندازی باجه خسارت بیمه عمروحوادث ‌کوثر در جنوب تهران

عصر اعتبار- باجه خسارت بیمه عمروحوادث کوثر در راستای تسهیل در روند دریافت غرامت فوت و نقص‌عضو بازنشستگان نیروهای‌مسلح و خانواده آن‌ها در جنوب تهران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی باجه خسارت بیمه عمروحوادث ‌کوثر در جنوب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، باجه پرداخت خسارت بیمه عمروحوادث جنوب تهران در خیابان سرهنگ‌سخایی، نبش خیابان سی‌تیر واقع شده است.

    بهزاد شعبانی‌فر با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای‌مسلح مقیم استان تهران و خانواده آن‌ها می‌توانند با مراجعه به این باجه نسبت‌به مدارک لازم برای تشکیل پرونده اقدام کنند، خاطرنشان‌کرد: تمامی مراحل دریافت مدارک، تشکیل پرونده و محاسبه غرامت به‌صورت متمرکز در این باجه صورت می‌گیرد.

    وی یادآورشد: بازنشستگان نیروهای‌مسلح و خانواده آن‌ها که ساکن شرق استان تهران هستند، می‌توانند به باجه پرداخت خسارت بیمه عمروحوادث واقع در شرق تهران، خیابان دماوند، نرسیده به چهار‌راه خاقانی، خیابان شهید حدادی، کوچه نهم مراجعه کرده و پس از تشکیل پرونده و ارائه مدارک، میزان غرامت محاسبه و به شماره حساب اعلام شده واریز می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی