عصر بازار

بیمه عمر در استرالیا شگفت انگیز شد

عصر اعتبار- صنعت بیمه استرالیا در تا بیستم ماه اوت سال جاری سود خالصش حدود ۳۳ درصد افزایش داشته است که البته این رشد تنها محدود به این ماه نمی شود.

بیمه عمر در استرالیا شگفت انگیز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، آخرین گزارش منتشر شده درباره بیمه عمر در استرالیا نشانگر آن است که این نوع از بیمه در این کشور به رشد قابل توجهی رسیده است.

    به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، طبق تحقیق انجام شده توسط یک مرکز تحقیقاتی در کشور استرالیا که در میان شرکت های مطرح بیمه عمر انجام شده، این صنعت توانسته رشد قابل توجهی را از آن خود کند.

    "راسل کاین" یکی از متخصصان این صنعت و یکی از افرادی در انجام این تحقیق مشارکت داشته است، در این باره گفت: صنعت بیمه استرالیا در تا بیستم ماه اوت سال جاری سود خالصش حدود 33 درصد افزایش داشته است که البته این رشد تنها محدود به این ماه نمی شود.

    حق بیمه به دست آمده با افزایش 21 درصدی به 12.23 میلیون دلار استرالیا رسیده است و با افزایش مالیات ها این رقم با رشد 12 درصدی به 146.6 میلیون دلار استرالیا رسید.

    طبق این گزارش این صنعت در سال مالی 2015 میلادی حدود 20.5 میلیون دلار استرالیا سود داشته است.

    کاین در این باره می گوید که مشتریان در استرالیا اکنون با این پرسش مواجه هستند، چگونه در شرایطی که سود اقتصادی در این کشور باثبات نیست، بیمه عمر می تواند همچنان سودآور باشد.

    او ادامه می دهد که اکنون نوبت ماست ما این سود را حفظ و حتی شرایطی را مهیا کنیم که بر میزان حق بیمه ها افزود شود. ما باید مشکلات این صنعت را یکی یکی از میان برداریم و با ارائه محصولات خلاقانه و لابی با دولتمردان کاری کنیم که صنعت بیمه عمر بیش از گذشته برای مردم سودآور باشد.

    اکنون از هر سه استرالیایی بین 24 تا 35 سال، یک نفر دارای بیمه عمر است؛ چراکه آنان درک بهتری از صنعت بیمه در جهان امروزی دارند. این در حالی است که در بین افراد بین 50 تا 65 سال تنها 31 درصد چنین پوشش های بیمه ای را خریداری کرده اند و این رقم در گروه سنی بین 35 تا 49 سال به 44 درصد می رسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی