عصر بازار

بررسی نواقص قانون قبلی شخص ثالث

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم مریوان در مجلس درباره روند بررسی قانون جدید شخص ثالث گفت: قانون بیمه شخص ثالث در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت، اما بدان جهت که چندین طرح قبل از قانون شخص ثالث جهت بررسی در صحن علنی وجود دارد، تا کنون فرصت بررسی این قانون میسر نشده است.

بررسی نواقص قانون قبلی شخص ثالث
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، امید کریمیان در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صدای صنعت گفت: تا جایی که توانستیم، با نشست ها و جلسات متعدد با حضور دستگاه های اجرایی و ذیربط، نواقص قانون قبلی را بررسی و برطرف کردیم؛ اما نهایتا در عمل مشخص خواهد شد که این قانون نواقص دیگری نیز دارد یا خیر.

    وی ادامه داد: به علت حساسیت موضوع شخص ثالث، بنده و تعدادی دیگر از نمایندگان برای بررسی خارج از نوبت این قانون اقدام به جمع آوری امضا نمودیم تا قانون شخص ثالث زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

    کریمیان در پایان گفت: متاسفانه تا این لحظه بررسی زودتر از موعد قانون شخص ثالث صورت نپذیرفته است؛ اما امیدواریم قانون جدید شخص ثالث در سال جاری حتما به تصویب برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی