عصر بازار

برگزاری دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه با هدف توسعه‌ بیمه‌های زندگی توسط بیمه‌کوثر برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، درپی برگزاری نخستین همایش مدیریت ریسک و بیمه در سال گذشته و استقبال از آن، دومین همایش با محوریت بیمه‌های زندگی برپا می‌شود.

    زینب حمیدی‌فر از برگزاری این همایش در ششم‌دی‌ماه سال‌جاری در هتل سیمرغ تهران خبرداد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند از اول آبان‌ماه با مراجعه به سایت شرکت به‌نشانیwww.kowsarinsurance.ir  برای حضور در این همایش ثبت‌نام کنند.

    وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این همایش محدود است، افزود: پس از تکمیل ظرفیت شرکت‌کنندگان، دسترسی برای ثبت‌نام در سایت مسدود می‌شود.

    سرپرست مدیریت آموزش محورهای همایش را در سه‌گروه اقتصادی و مالی، زیرساخت‌های توسعه و نواوری و فروش در حوزه بیمه‌های برشمرد و خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند مقاله خود را تا سی‌ام آبان‌ماه سال‌جاری به پست الکترونیکی دبیرخانه همایش به‌نشانی hamayesh@kins.ir یا آدرس دبیرخانه به‌نشانی، تهران،میدان آرژانتین، خیابان الوند، شماره24، معاونت طرح و توسعه، مدیریت آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر ارسال کنند.

    زینب حمیدی‌فر افزود: این همایش با حمایت معنوی سندیکای بیمه‌گران ایران، مؤسسه مالی‌واعتباری کوثر و دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی