عصر بازار

در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران تقدیر کرد

عصر اعتبار- دکتر محمد تقی خسروانی مقدم مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران، در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر توسط دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس شورای اسلامی به وی اهدا شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران تقدیر کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مرکز همایش‌های برج میلاد و با حضور حضرت آیت الله جنتی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیر شورای نگهبان ، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلیمن سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و همچنین سردار روزبهانی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.
    گفتنی است در این همایش لوح تقدیری از سوی سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و توسط حضرت آیت اله جنتی و دکتر علی لاریجانی به دکتر محمد تقی خسروانی مقدم مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر اهداء شد.
    متن کامل این لوح تقدیر به شرح زیر است.


    بسم الله الرحمن الرحیم


    دکتر محمدتقی خسروانی مقدم

    مدیرکل و رئیس محترم شورای امر به معروف اداره کل درمان استان تهران


    قیام حضرت سید الشهداء (علیه السلام) نه یک حادثه که نماد یک فرهنگ است. فرهنگی برآمده از اسلام ناب که از سرچشمه های زلال وحی جاری شد و با عمل راستین به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرچم آزادگی و فضیلت خواهی را برای همیشه تاریخ برافراشته کرد.
    به پاس زحمات بی دریغ و اهتمام ستودنی جنابعالی در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به ویژه تذکر لسانی، مراتب تشکر و قدردانی خود را ابراز نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت دارم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی