عصر بازار

تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و فدراسیون شنا امضا شد

عصر اعتبار- بانک دی با هدف گسترش و توسعه سلامتی در جامعه و حمایت از ورزش‌های پایه تفاهم‌نامه‌ای را با فدراسیون شنا امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری بین بانک دی و فدراسیون شنا امضا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

    شفیع‌زاده در این مراسم اظهار کرد: تجربه نشان داده است که فدراسیون‌های ورزشی که در امور اقتصادی توانسته‌اند موفق عمل کنند در مسیر فعالیت خود عملکرد بهتری داشته‌اند که امیدواریم فدراسیون شنا هم به موفقیت‌های بیشتری در عرصه بین‌المللی دست یابد.

    وی با تاکید بر اینکه توسعه مفهوم مسئولیت‌های اجتماعی و پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مبارک است، افزود: مشارکت در سایر مسائل جامعه در کنار سودآوری و مسائل موجود نقش بسزایی در موفقیت بانک دارد. بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند هم زمان با کسب منافع اقتصادی، منافع مهم اجتماعی را نیز تولید کنند و وارد حمایت از حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان و مدرسه سازی شوند.

    شفیع زاده ادامه داد: بانک دی با درکی درست از این مسئولیت در این مسیر صحیح قرار گرفته و اهتمام لازم را به انجام وظیفه ذاتی خود دارد.

    در ادامه این مراسم رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تقدیر از همکاری بانک دی با این فدراسیون اظهار کرد: تنها برای حمایت از شنا تلاش نمی‌کنیم بلکه به دنبال توسعه این رشته و همگانی کردن آن هم هستیم.

    رضوانی گفت: همان‌طور که می‌دانید در دین و احادیث توصیه زیادی به ورزش شنا شده است. بحث و هدف ما در این فدراسیون تنها حمایت از شنا نیست و ما تلاشمان توسعه این رشته در کشور است. این موضوع حتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست که همیشه بحث ورزش همگانی را مورد تاکید قرار می‌دهند.

    وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با شروع تفاهم نامه دست به دست هم بدهیم تا ورزش همگانی را در جامعه گسترش دهیم، ابراز امیدواری کرد با امضای تفاهم نامه با بانک دی فضای ورزش شنا در اختیار همه قرار بگیرد.

    بر اساس این تفاهم نامه بانک دی با حمایت مالی و نیز گسترش بانکداری الکترونیکی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شنا نقش آفرینی خواهد کرد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی