عصر بازار

همزمان با روز ملی صادرات؛

شعبه فردوسی صرافی توسعه صادرات افتتاح شد

عصر اعتبار- شعبه فردوسی صرافی توسعه صادرات در مرکز تجارت جهانی فردوسی روز چهارشنبه همزمان با روز ملی صادرات با حضور دکتر صالح آبادی گشایش یافت.

شعبه فردوسی صرافی توسعه صادرات افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، دومین شعبه از صرافی توسعه صادرات در مرکز تجارت جهانی فردوسی که اولین مرکز تبادلات مالی، بورس مبادلات ارزی و ریالی کشور است، آغاز به کار کرد.

    براساس این گزارش، مدیرعامل بانک توسعه صادرات با حضور در این مرکز که در ضلع جنوب شرقی میدان فردوسی واقع شده است، از نزدیک با نحوه فعالیت و آغاز به کار این شعبه ممتاز آشنا شد.
    در این مراسم که با حضور جمعی از فعالان صنعت صرافی، مدیران و دست اندر کاران مرکز تجارت جهانی فردوسی برگزار گردید، دکترسیدمحمد احمدی مدیرعامل صرافی توسعه صادرات حضور این صرافی را بعنوان اولین صرافی بانکی کشور که در بیش از یک دهه فعالیت خود نقش بسزایی در امر مبادلات ارزی و ارائه خدمات به صادر کنندگان و بازرگانان داشته است، در بازار اصلی داد وستد ارزی کشور امری ضروری دانست که با افتتاح این شعبه محقق گردیده است.
    وی همچنین از افتتاح شعبه دیگر شرکت صرافی توسعه صادرات در آینده نزدیک خبر داد. این شعبه در هتل اکسیس فرودگاه بین المللی امام (ره) واقع است.
    در پایان مدیر عامل صرافی توسعه صادرات ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در آیین افتتاح این شعبه، از مساعدت و همکاری مدیران و کارکنان بانک توسعه صادرات ایران بویژه دکتر صالح آبادی تقدیر و تشکر کرد.
    لازم به ذکر است، شرکت صرافی توسعه صادرات در چارچوب دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها مورخ بیست و هشتم مرداد سال 1393 ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با تطبیق شرایط خود با دستورالعملهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق به تمدید مجوز فعالیت خود در مردادماه سال جاری شده است.
    در حال حاضر شرکت صرافی توسعه صادرات در ردیف شرکت‌های صرافی مجری سیاستهای ارزی بانک مرکزی قرار دارد.شعبه مرکزی این شرکت در خیابان سیزدهم خالد اسلامبولی است  و در امر خرید و فروش انواع ارزهای خارجی اعم از نقدی و حواله و مسکوکات طلا فعالیت می‌کند.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی