عصر بازار

تصویب طرح افزایش حقوق معلمان

عصر اعتبار- نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دنبال تصویب طرحی است که به‌ موجب آن یک درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده به افزایش حقوق معلمان اختصاص می‌یابد.

تصویب طرح افزایش حقوق معلمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، داریوش اسماعیلی صبح امروز در جمع مدیران آموزش‌و‌پرورش این شهرستان در مورد اقدامات صورت‌گرفته در بخش آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود، به هوشمندسازی مدارس، حل مشکل سرمایش و گرمایش مدارس، برگزاری کلاس‌های کنکور، برگزاری چند جلسه با وزیر آموزش‌وپرورش، پیگیری مطالبات فرهنگیان، تزریق اعتبار به آموزش‌وپرورش و گرفتن امتیاز ساخت 5 مدرسه از طریق بنیاد برکت اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس به دنبال تصویب طرحی است که به‌ موجب آن یک‌ درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده به افزایش حقوق معلمان اختصاص پیدا خواهد کرد و این می‌تواند کمک خوبی به معلمان باشد.

    وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سایر زمینه‌ها اشاره کرد و از آسفالت جاده خرامه - نی‌ریز ظرف چند روز آینده و بهره‌برداری از جاده خاوران - سروستان - خرامه تا دهه فجر خبر داد.

    این نماینده مجلس، گرفتن خط آهن از ایزدخواست - داریون به خرامه به‌صورت آنتنی را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته برشمرد و گفت: با عبور خط آهن سراسری بوشهر - اصفهان از کنار روستای ایزدخواست و با توجه به اینکه در آینده خرامه به یک شهر صنعتی تبدیل خواهد شد و نیاز به خط آهن برای نقل‌وانتقال بار دارد، این موضوع را پیگیری کردیم و توانستیم امتیازی را برای این شهرستان بگیریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی