عصر بازار

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» :

نگرش سیستمی و «ما» شدن رمز موفقیت این شرکت است

عصر اعتبار- امیر حسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار و هیئت همراه به منظور معرفی سرپرست جدید شعبه شیراز و نیز ارتقای خدمات این شرکت از شعبه شیراز بازدید به عمل آوردند.

نگرش سیستمی و «ما» شدن رمز موفقیت این شرکت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدید که با هدف بررسی مسائل شعبه و ارتقای خدمات بیمه در استان فارس صورت گرفته بود، از مریم عبداللهی و فریبا هاشمی دو کارشناس نمونه این شعبه تقدیر به عمل آمد.

    بر اساس این گزارش ، همچنین در  این بازدید همایش سراسری نمایندگان شرکت  بیمه "ما" در استان فارس با حضور جمعی از نمایندگان استان ، پرسنل ومدیریت شعبه شیراز در سالن اجتماعات بانک ملت در شهر شیراز  برگزار شد. در این همایش از 5نماینده برتر استان فارس از نظر میزان پرتفوی، ضریب خسارت وترکیب پرتفوی تقدیر صورت گرفت.

    دراین همایش،  معاون شبکه فروش و توسعه بازار  بیمه "ما" ضمن بیان این مطلب که افزایش فروش بیمه نامه نیازمند تقویت مهارت های کلامی و ارتباط با مشتری است اظهار داشت: در حال حاضر قطار شرکت بیمه "ما" بر سرعت خویش افزوده است و تصمیم دارد ، موفقیت های قابل توجهی را کسب کند. لذا انتظار می رود تاهمکاران شعبه و شبکه فروش با افزایش توان خود، شرکت را در مسیر موفقیت های پیش رو همراهی کند.

    وی در ادامه افزود : پرتفوی استان فارس بیمه "ما" با توجه به پتانسیلی که شبکه فروش شعبه  شیراز دارد به هیچ وجه زیبنده نام و موقعیت این استان نیست و مدیریت شرکت بیمه "ما" تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا شعبه شیراز بیمه "ما"به جایگاه واقعی خود دست یابد.

    قربانی  همچنین با بیان  این نکته که نگرش سیستمی و ما شدن رمز موفقیت بیمه "ما" است و مدیرعامل این شرکت نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده اند گفت : تفاوتی میان شبکه فروش و کارمندان یک شرکت بیمه نیست و هرکدام از ما نقشی مهم  را در مسیر پیشرفت و اعتلای نام شرکت بر عهده گرفته ایم که باید به درستی آن را انجام دهیم.

    معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" در پایان تاکید کرد : باید به جایگاه بانک ملت به عنوان مهمترین شریک تجاری بیمه "ما"بیشتر پرداخته شود، چرا که پشتوانه شرکت بیمه "ما" ، بانک ملت است که به راستی صاحب اعتبار و جایگاه ویژه ای در شبکه بانکی کشور ونزد مردم عزیزمان است. در پایان این مراسم گودرز دشتی به عنوان سرپرست شعبه شیراز شرکت بیمه "ما" معرفی گردید .

    گفتنی است در بخش دیگری از این بازدید جلسه ای  با سرپرست  بانک ملت استان صورت گرفت. در این جلسه ضمن تقدیر از مساعدت و نظر مثبت سرپرست منطقه بانک ملت در همکاری با شعبه شیراز ، رئیس  جدید شعبه شیراز نیز معرفی گردید.

    همچنین در این جلسه خوارزمی سرپرست بانک ملت در استان فارس در خصوص راهکارهای افزایش تعاملات مثبت بانک- بیمه گفت : حضور رئیس شعبه شیراز بیمه"ما" در جلسات هفتگی کمیته راهبردی بانک ملت  استان  می تواند در افزایش همکاری های فی مابین بسیار موثر واقع شود . هچنین مساعدت لازم جهت افزایش  همکاری ها ی بیمه ای برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان  بانک از سوی سرپرستی بانک ملت استان فارس صورت خواهد پذیرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی