عصر بازار

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملت

عصر اعتبار- اسامی برندگان سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت اعلام شد.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز در این بانک می توانند برای اطلاع از برنده شدن در این قرعه کشی، به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانیwww.bankmellat.irبخش درباره ملت، نتایج قرعه کشی جشنواره قرض الحسنه مراجعه کنند.
    در قرعه کشی دوره سی و چهارم ، 807 هزار برنده خوش شانس این قرعه کشی با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه تعیین شدند.
    در قرعه کشی امسال که به صورت همزمان بین تمامی حسابهای قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی انجام گردید، از میانپنج میلیون و 157 هزار و 620 فقره حساب ریالی و ارزی، مجموعاً 807 هزار جایزه به ارزش 764 میلیارد ریال به برندگان خوش شانس تعلق گرفت.
    در این قرعه کشی یکهزار جایزه نقدی 500 میلیون ریالی، دو هزار جایزه نقدی 50 میلیون ریالی، چهار هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی( کمک هزینه خرید صنایع دستی) و 800 هزار جایزه نقدی 200 هزار ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در قرعه کشی اختصاص یافت.
    بر اساس این گزارش، حداقل موجودی لازم برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در این دوره، 200 هزار ریال برای حساب های ریالی و معادل 100 یورو برای حساب های ارزی و شرط تخصیص جایزه، حفظ حداقل موجودی به مدت سه ماه یا 90 روز متوالی در نظر گرفته شده بود.
    این گزارش حاکی است، تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز که از تاریخ اول فروردین ماه تا 29 اسفندماه سال 93 در بانک ملت افتتاح شده و در روز قرعه کشی مفتوح و دارای حداقل موجودی بودند، در این قرعه کشی شرکت داده شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی