عصر بازار

استقبال عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل انجمن نابینایان ایران از سامانه بانکی روشندلان پست بانک ایران

عصر اعتبار- دکتر علی صابری روشندل عضو شورای شهر تهران و علی‌اکبر جمالی روشندل رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن نابینایان ایران به همراه سهیل معینی روشندل مدیرعامل شبکه تشکل‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور و جمعی از نابینایان، نهم آبان‌ماه سال جاری از سامانه بانکی ویژه نابینایان پست بانک ایران در شعبه میرزای شیرازی تهران بازدید و ضمن استقبال از راه‌اندازی سامانه مذکور از مسئولان این بانک نیز تقدیر نمودند.

استقبال عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل انجمن نابینایان ایران از سامانه بانکی روشندلان پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، صابری در این بازدید ضمن تقدیر از این بانک اظهارداشت: از ایجاد و راه‌اندازی سامانه بانکی ویژه نابینایان بسیار خوشحال هستم و حمیت و همت مسئولان پست بانک ایران نیز در این خصوص ستودنی است.
    وی افزود: انتظار داریم همه بانک‌ها نسبت به ایجاد چنین امکاناتی برای اقشار معلول جامعه اقدام نمایند اما متأسفانه علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته سایر بانک‌ها استقبال خوبی نکرده‌اند.
    جمالی نیز تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که مسئولان پست بانک ایران در این زمینه پیشگام شده و این سامانه را مناسب با نیاز روشندلان راه‌اندازی کرده‌اند. امیدوارم الگوی خوبی برای سایر بانک‌ها و توسعه آن باشد.
    معینی هم ضمن تقدیر از مسئولان پست بانک ایران اظهارداشت: انجام اینگونه اقدامات در راستای توجه به حقوق معلولان است و خوشبختانه مسئولان پست بانک ایران در این زمینه پیش‌قدم شده و به این قشر خدمت‌رسانی می‌کنند.
    همچنین دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در این بازدید با ارائه توضیحات لازم گفت: افتخار داریم که به عنوان اولین بانک و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های نوع‌دوستانه، این سامانه را راه‌اندازی کردیم و اگر روشندلان و مسئولان انجمن نابینایان کشور اقبال خوبی داشته باشند قطعاً آن را توسعه خواهیم داد.
    وی افزود: این سامانه نیاز به اطلاع‌رسانی ویژه دارد و انتظار داریم که مسئولان مرتبط به‌خوبی آن را به همه نابینایان کشور معرفی و آنان را به استفاده از این خدمت ویژه تشویق کنند.
    صباغی تصریح کرد: راه‌اندازی اینترنت بانک ویژه‌ نابینایان در دستور کار پست بانک ایران قرار دارد و با راه‌اندازی آن قطعاً خدمات بانکی با سهولت بیشتری به این قشر از جامعه ارائه خواهد شد.
    گفتنی است: سامانه جامع بانکی ویژه نابینایان پست بانک ایران با همکاری انجمن نابینان کشور و شرکت دانش‌بنیان پکتوس ایجاد و بیست‌و‌یکم مهرماه سال جاری طی مراسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی