عصر بازار

با حضور رئیس اداره کل حراست:

همایش خانوادگی عترت در استان کرمان برگزار شد

عصر اعتبار- همایش خانوادگی عترت با حضور رئیس اداره کل حراست بانک مهر اقتصاد در استان کرمان برگزار شد.

همایش خانوادگی عترت در استان کرمان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی احمد مرادی - رئیس اداره کل حراست – در این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله امنیت به تبیین حوزه های مورد تهدید و آسیب پرداخت و گفت: در دنیای حاضر دو روش برای تهدید وجود دارد نخستین شیوه تهدید مستقیم یا جنگ سخت و دومین روش تهدید غیر مستقیم یا همان اصطلاح معروف جنگ نرم است.

    مرادی مهمترین ابزار و تجهیزات دشمن در جنگ نرم را ماهواره، اینترنت، شبکه های اجتماعی، موبایل و برخی رسانه ها دانست و گفت: اینترنت مهمترین تهدید در فضای مجازی است که با استفاده از تنوع سایت ها می تواند برنامه ها و اهداف و مقاصد شوم دشمن را به مخاطبان خود انتقال دهد.

    وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ بی حیایی و بی عفتی و فروپاشی کانون خانواده، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، عادی سازی پدیده شوم خیانت، ترویج فرهنگ خانوار بجای خانواده، ایجاد بلوغ زود رس در فرزندان، اختلال در شخصیت افراد و بحران هویت، عادی سازی روابط پسر و دختر و ایجاد تعارض و تقابل بین ارزش ها از مهمترین برنامه های دشمن هستند که از طریق برنامه های ماهواره دنبال می شوند.

    وی در پایان به برخی از راهکارهای مقابله با تهدیدات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کسب اطلاع و آگاهی در این حوزه ها، توجیه و آموزش مناسب و بصیرت افزایی خانواده ها، مراقبت و کنترل های صحیح و منطقی و ارتباط با مراکز اینترنتی و رایانه ای مطمئن و مقید و دارای مجوز قانونی از جمله راهکارهای مقابله با تهدیدات در فضای مجازی هستند.

    در ادامه علی جعفری – مدیر کل امور شعب استان کرمان – طی سخنانی خانواده را محور تعالی دانست و گفت: اساس و محور رشد و شکوفایی فرد در نظام ارزشمند خانواده شکل می گیرد از این رو توجه به ارزش های والای این عنصر مهم اجتماعی یک اصل ضروری تلقی می شود.

    وی افزود: آموزش در خانواده از نکات بسیار مهم و سودمند در جامعه است و نمی توان از نقش آموزشی و تربیتی آن غافل ماند چرا که غفلت از این مهم تبعات جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت.
    مدیر کل امور شعب استان کرمان در پایان ضمن تقدیر از همسران کارکنان، خاطر نشان کرد: بی شک بخش اعظمی از موفقیت های همکاران مرهون تلاش، صبر، متانت، همراهی و محبت های همسران همکاران در خانواده می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار