عصر بازار

رشد ۷ درصدی بازار بیمه عمر سنگاپور

عصر اعتبار- به طور مجموع می توان گفت که بازار سالانه محصولات در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته حدود ۲۱ درصد افزایش داشته است که این امر نشانگر گسترش ۱۳ درصدی در خرید محصولات سرمایه گذاری فردی است.

رشد ۷ درصدی بازار بیمه عمر سنگاپور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، انجمن بیمه عمر سنگاپور(LIA) اعلام کرد که این صنعت از اول ماه ژانویه تا ماه سپتامبر 2015 در این بازار حدود 1.54 میلیارد دلار به طور کل حق بیمه دریافت شده است که در قیاس با سال گذشته در همین بازه زمانی رشد 7 درصدی را نشان می دهد.

    به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، به طور مجموع می توان گفت که بازار سالانه محصولات در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته حدود 21 درصد افزایش داشته است که این امر نشانگر گسترش 13 درصدی در خرید محصولات سرمایه گذاری فردی است.

    در بین ماههای هفتم آوریل تا 30 سپتامبر به طور کل 420 بیمه نامه فرخته شده است که در قیاس با گذشته به طور مرتب رشدی 96 درصدی داشته است که از این مجموع حدود 347 میلیون دلار آن مربوط به محصولات بیمه جدید بوده است.

    در این بیمه نامه های جدید حمایت های بیمه ای با تعیین حق بیمه های باارزش صورت گرفته است و که بخش قابل توجه آن محصولات خانوادگی بوده است.

    امروز سنگاپور به عنوان مرکز پیشرو بیمه اتکایی در آسیا شناخته می شود. میان 25 بیمه گر اتکایی برتر دنیا، 16 شرکت در کشور سنگاپور فعالیت می کنند. موقعیت های منطقه ای و جهانی در سنگاپور افزایش یافته است. اغلب تصمیمات مربوط به خریداری پوشش بیمه را می توان در محل گرفت و دیگر لازم نیست سفارش خرید به مقر شرکت ها ارجاع شود.

    این امر سبب شده بازار سنگاپور با سرعت بیشتری به نیازهای مشتریان پاسخ دهد. اغلب خطرات موجود در بازار اروپا از جمله برنامه های بزرگ بیمه اتکایی و تخصصی خطرات را می توان به طور کامل در سنگاپور جای داد. برای دستیابی به این امر MAS (سازمان پولی سنگاپور) به دنبال استراتژی با اصول کاملا شفاف است.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی