عصر بازار

مدیرعامل و کاروان ۴۰ نفره موسسه اعتباری کوثر

اربعین امسال مسیر نجف تا کربلای معلی را پیاده طی خواهند کرد

عصر اعتبار- کاروان زائرین اربعین حسینی موسسه اعتباری کوثر همچون سال گذشته ، مسیر نجف تا کربلا را پیاده طی خواهند کرد .

اربعین امسال مسیر نجف تا کربلای معلی را پیاده طی خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رضایی مدیرعامل موسسه که از فرماندهان دوران دفاع مقدس می باشند به اتفاق 40 نفر از کارکنان ایثارگر این موسسه ، اواخر هفته جاری به نجف اشرف اعزام و طی برنامه ریزی انجام شده مسیر نجف تا کربلا را بصورت پیاده طی خواهند کرد .

    به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر: شور و شوقی که در ارتباط با این حرکت ماندگار در موسسه ایجاد شده قابل توصیف نیست .

    دکتر رضایی در گفتگو با ستاد خبری روابط عمومی موسسه در مورد انگیزه خود و همکارانشان در انجام این حرکت اظهار داشت : سال گذشته برای اولین بار تصمیم گرفتیم برای عرض ارادت به آستان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) این مسیر را که به نظر من باید نام آنرا مسیر عشق نهاد ، با دوستان پیاده طی کنیم به فضل الهی مقدمات کار فراهم شد و با حرکت در مسیری که ملائکه بارها آن را طی کرده اند و با دیدن صحنه های زیبای عبور زائرین گامهایمان را مصمم تر برداشتیم.

    وی عنوان نمود : وقتی خیل عظیم جمعیتی که بدون انقطاع در حال حرکت بود مشاهده کردیم ، همانجا به دوستان گفتم دنیا باید بیایند و قدرت نمایی بنی هاشم را در مقابل بنی امیه ببیند .

    دکتر رضایی گفت : یک زمانی آرزوی  دیدن پوستر حرم امام حسین (علیه السلام) و یا حتی یک مهر تربت کربلا ی اصل را داشتیم  اما حالا محبین اهلبیت (علیهم اسلام) در ایران اسلامی به همراه دیگر زائرین از نقاط مختلف جهان چونان موجی خروشان به سمت کربلا در حرکت هستند و این از عنایات خداوند و لطف خود سیدالشهدا(علیه السلام) است و این هم ناشی از عنایت اهل بیت و صلابت نظام اسلامی ایران است که سربازان دیروز خمینی(ره) و دل دادگان امروز امام خامنه ایی بصورت پرشور در آن حضور دارند.

    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در ادامه به اشتیاق زائدالوصف کارکنان اشاره و افزود : صدها  نفر از امور شعب استانها مصرانه خواستار پیوستن به این کاروان را بودند که به علت محدودیت و لزوم انجام خدمات بانکی به مردم ، ان شاءالله سفر بقیه دوستان را به آینده موکول نمودیم .

    روز گذشته جلسه ای با حضور زائرین در نمازخانه حوزه مرکزی برگزار و آخرین توصیه ها توسط مسئولین کاروان به دوستان ارائه گردید.

    امسال کاروان کوثر با برنامه ریزی ، مسیر نجف تا کربلا را به مدت 3 روز طی خواهند کرد .

    خاطر نشان می سازد موسسه اعتباری کوثر در کنار این حرکت فرهنگی با استقرار 3 باجه بانکی در مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه و همچنین با استقرار موکب های صلواتی بنا دارد با توزیع صدها هزار بطری آب معدنی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی