عصر بازار

سی و هفتمین شعبه بیمه معلم با نام «خزر» افتتاح می شود

عصر اعتبار- مدیریت شعب بیمه معلم در آستانه روز بیمه از افتتاح سی و هفتمین شعبه این شرکت با عنوان «شعبه خزر» خبر داد.

سی و هفتمین شعبه بیمه معلم با نام «خزر» افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غلامرضا هدائی با اشاره به این که پیش از این بیمه معلم 36 شعبه و 8 باجه داشت، افزود: همزمان با فرارسیدن هفته بیمه، سی و هفتمین شعبه شرکت بیمه معلم در رامسر راه اندازی می شود.

      به گفته هدایی باجه خزر بین رشت و ساری ایجاد شده بود که بتواند شرق استان گیلان و غرب استان مازندران را به دلیل  بعد مسافت پوشش بدهد، بنابراین پتانسیل خوبی وجود داشت که این باجه به شعبه تبدیل شود.

    مدیر شعب  بیمه معلم با بیان این که پرونده های خسارتی زیادی به باجه خزر ارجاع می شد و شهرهای نوشهر و رامسر و غرب استان مازندران نیز امکانات خوبی برای خدمات رسانی به مردم دارند، گفت: با ارتقای این باجه به شعبه، اختیارات آن بیشتر می شودو تسریع در پرداخت خسارت بیمه شدگان رضایت مشتریان بیشتر جلب می شود.

    به گفته هدائی این شعبه با اختیارات خود در زمینه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت می تواند رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد.

    وی تاکید کرد که این شعبه قرار بود به مناسبت 13 آذر به مناسبت روز بیمه افتتاح شود، ولی به دلیل تعطیلی و برگزاری همایش بیمه و توسعه، این برنامه به 16 آذر موکول شده است.

    غلامرضا هدایی مدیر شعب  بیمه معلم با بیان این که محل این شعبه در رامسر است، درباره علت انتخاب نام خزر برای آن گفت: خزر نامی فراگیر است، چون این شعبه بخشی از استان گیلان و بخشی از استان مازندران را پوشش می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی