عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در مجمع اگزیم بانکهای آسیایی:

آماده تامین مالی مشترک پروژه ها هستیم

عصر اعتبار- دکتر علی صالح آبادی در سخنرانی خود در بیست و یکمین مجمع اگزیم بانکهای آسیایی در ژاپن ضمن اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تامین مالی مشترک پروژه ها با این اگزیم بانکها گفت: صدور ضمانت نامه های متقابل و تامین مالی تجاری از زمینه های همکاری مشترک است.

آماده تامین مالی مشترک پروژه ها هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل این بانک ضمن تشریح اهداف و راهبردهای بانک توسعه صادرات ایران، خدمات متنوع این بانک و نقش آن را در توسعه صادرات غیر نفتی تبیین کرد

    وی در ادامه ضمن بیان سهم بخشهای مختلف اقتصادی در پرتفوی تسهیلاتی بانک توسعه صادرات و اجزای تشکیل دهنده داراییهای این بانک، به برخی پروژه ها و طرح های تامین مالی شده بانک توسعه صادرات ایران مانند تامین مالی طرح های انتقال برق کشور ارمنستان، توسعه شبکه جاده­ای کشور گینه استوایی و شبکه آبرسانی کشاورزی کشور سودان اشاره کرد.

    دکتر صالح آبادی در ادامه سخنرانی خود در جمع مدیران عامل اگزیم بانکها و موسسات اعتبار صادراتی کشورهای آسیایی با اشاره به  وضعیت اقتصادی  کشور در دوران پسا تحریم، همکاری شرکتها و نهادهای مالی با ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتقا جایگاه کشوری و ارتقا دورنمای ارزی بانک توسعه صادرات توسط نهادهای رتبه­بندی بین­ المللی شاهدی بر این موضوع است.

    آقای دکتر صالح آبادی  افزود: توسعه روابط کارگزاری و صدور ضمانت نامه های ارزی در اولویت برنامه ­های بانک توسعه صادرات ایران در دوران پسا تحریم قرار دارد.

    وی بر تمایل بانک توسعه صادرات ایران به توسعه روابط با اگزیم بانکهای آسیایی و عضویت دائم  در مجمع این اگزیم بانکها تاکید کرد.

    مجمع اگزیم بانکهای آسیایی در سال 1996  در راستای تقویت ارتباط، تبادل اطلاعات و تجارب، توسعه همکاریها و هماهنگی موسسات تامین مالی و اعتبار صادراتی کشورهای آسیایی به ابتکار اگزیم بانک کشور هندوستان تاسیس شد و علاوه بر برگزاری نشست مدیران عامل بانکهای  عضو، دوره های آموزشی مختلفی را نیز  با هدف ارتقا عملکرد اعضاء برگزار می نماید.
    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی