عصر بازار

توسط شعبه بانک توسعه صادرات

۹۵% تسهیلات صادراتی زاهدان پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس بانک توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: بر اساس آمار شورای هماهنگی بانک‌های استان، طی سه ماه اخیر، سهم تامین‌مالی صادرات این بانک در میان سایر بانک‌های زاهدان ۹۵ درصد است.

۹۵% تسهیلات صادراتی زاهدان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای حمیدرضا اسدی با بیان این مطلب که در جریان بازدید مدیرعامل بانک و تعدادی از مدیران بانک از شعبه زاهدان و دیدار با صادرکنندگان منطقه صورت گرفت بیان داشت: میزان تسهیلات اعطایی این شعبه طی 8 ماه اول سال‌جاری 110میلیارد ریال بوده است.

    رئیس شعبه بانک توسعه صادرات شعبه زاهدان گفت: نیمی از صادرکنندگان نمونه استانی که در سال‌جاری معرفی شدند از مشتریان این شعبه هستند.

    وی در ادامه به برخی از مهمترین پروژه‌های تامین مالی شده این شعبه اشاره کرد و گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل استان در صادرات سیمان با واگذاری 100 دستگاه کشنده از نمونه‌های تامین مالی شده بانک توسعه صادرات است که موجب افزایش اشتغالزایی و تسهیل در حمل و نقل صادرات استان شده است.

    آقای اسدی بیان داشت: همچنین تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی صادراتی همواره مدنظر شعبه زاهدان بانک توسعه صادرات قرار دارد که علاوه بر تداوم تولید و افزایش آمار صادراتی، تاثیر به سزایی در ایجاد و استمرار شغل در استان بشود.

    خاطرنشان می‌شود دکتر علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران طی سفری یک روزه به شهر زاهدان در جمع استادها و دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به ایراد سخن پرداخت و سپس در اتاق بازرگانی، صنایع،  معادن و کشاورزی زاهدان پس از ارایه بیاناتی به سوالات صادرکنندگان منطقه پاسخ گفت.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات را در این سفر، آقای مزده، عضو هیات‌مدیره بانک و مدیران اعتبارات، امور شعب و رئیس اداره روابط عمومی و بین‌الملل همراهی می‌کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی