عصر بازار

بیمه ای برای افراد "اچ آی وی مثبت"

عصر اعتبار- محصول جدید بیمه ای پرودنتال لایف به مشتریان "اچ آی وی مثبت" شامل یک زمانبندی متغییر بین ۱۰ تا ۱۵ سال است و این نوع از بیمه در حقیقت پاسخی به نیازهای این بیماران به شمار می رود که خود را نزدیک به مرگ می بینند.

بیمه ای برای افراد "اچ آی وی مثبت"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از لایو اینشورنس، "پرودنتال لایف" یکی از بیمه گران آمریکایی که در زمینه بیمه عمر فعالیت می کند، اعلام کرد که طرح متغییر 10 تا 15 ساله را برای کسانی درنظر گرفته که مبتلا به بیماری ایدز هستند.

    در بیانیه این شرکت آمده است که این محصول جدید به افرادی ارائه می شود که مبتلا به این بیماری هستند و بدین ترتیب این شرکت به نخستین بیمه گر اصلی در جهان تبدیل خواهد شد که به این بیماران خدمات بیمه ای ارائه می دهد.

    طبق این گزارش، محصول جدید بیمه ای پرودنتال لایف به مشتریان "اچ آی وی مثبت" شامل یک زمانبندی متغییر بین 10 تا 15 سال است و این نوع از بیمه در حقیقت پاسخی به نیازهای این بیماران به شمار می رود که خود را نزدیک به مرگ می بینند.

    آخرین آمارهای سازمان ملل از وجود 34 میلیون بیمار مبتلا به ایدز در سراسر جهان خبر می ‌دهد که این آمار حتی از جمعیت بسیاری از کشورهای دنیا نیز بیشتر است. اغلب این بیماران در کشورهای توسعه ‌نیافته یا کشورهای در حال توسعه زندگی می ‌کنند که دسترسی آنان به امکانات رفاهی و بهداشتی بسیار محدود است.

    از سال 1981 که اولین نشانه‌های ایدز در آمریکا دیده شد، سال به سال آمار ایدز بالاتر رفت و وقتی در بازه زمانی کمتر از 20 سال، این بیماری به شکل یک اپیدمی در برخی نقاط جهان گسترش یافت، در این شرایط بود که جامعه جهانی نسبت به ریشه‌ کن کردن این بیماری غیرقابل درمان، خیز برداشت.

    همچنین صندوق کودکان ملل متحد اعلام کرد که طی 15 سال گذشته تعداد نوجوانان قربانی ایدز سه برابر شده ‌اند. طبق این گزارش، بیشتر این نوجوانان از زمان نوزادی به این ویروس مبتلا شده ‌اند.

    بیماری ایدز عامل نخست مرگ و میر نوجوانان در آفریقا و دومین عامل مرگ و میر نوجوانان در سراسر جهان به حساب می ‌آید. طبق بررسی صندوق کودکان ملل متحد از میان افراد آلوده به ویروس HIV، نوجوانان تنها گروهی هستند که نرخ مرگ و میر آنان بر اثر این بیماری کاهش پیدا نکرده است.

    در آفریقای سیاه که شیوع بیماری ایدز بالاترین نرخ را دارد دختران بیشتر از این بیماری آسیب می‌بینند به گونه‌ ای که در میان افراد 15 تا 19 ساله از هر 10 مورد ابتلای جدید، هفت نفر دختر هستند. هر چند از نوجوانان این رده سنی که در این منطقه زندگی می‌ کنند از هر 10 مورد تنها یک نفر تست ایدز می ‌دهد.

    در بیانیه این بیمه گر آمریکایی همچنین آمده است که با ارائه این محصول افراد شناسایی شده می تواند زندگی طولانی تر و سلامت تری را تجربه کنند؛ چرا که تجربه نشان داده این افراد زمانی که به داروهای جدید دسترسی پیدا می کنند، عمر طولانی تری خواهند داشت.

    "مایک مک فارلند" رئیس بخش بیمه انفرادی این شرکت آمریکایی در این باره گفت: با پیشرفت علم پزشکی ما ارزیابی دقیقتری درباره محصولاتمان خواهیم شد و در تلاش هستین تا آنان را به روز رسانی کنیم و همین مسئله ما را برای ارائه خدمات به افرادی که به ویروس های کشنده مبتلا هستند، آماده کرده است.

    او ادامه داد: چهار یا پنج سال پیش بود که پرودنتال دریافت که می تواند به بیماران ایدزی کمک کند اما در آن زمان این شرکت اطلاعات دقیقی از میزان مبتلایان به این ویروس نداشت و نمی توانست ارزیابی دقیقی از میزان هزینه ها داشته باشد اما اکنون به خوبی می دانیم که با چه شرایطی مواجه خواهیم شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی