عصر بازار

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرعامل بیمه آرمان

عصر اعتبار- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح سپاسی از زحمات مدیرعامل شرکت بیمه آرمان تقدیر به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان علی جنتی در این لوح سپاس از مشارکت ارزنده علی فتحعلی در تاسیس گروه سرمایه گذاری فرهنگ و هنر قدردانی نمود.

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرعامل بیمه آرمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این لوح سپاس بدین شرح است:

    جناب آقای علی فتحعلی

    مدیر عامل محترم بیمه آرمان

    بی تردید مشارکت ارزنده شما فعال اقتصادی کشور در تاسیس (گروه سرمایه گذاری فرهنگ و هنر )ضمن خلق ارزش افزوده اقتصادی ،مناسب ترین اقدام در راه توسعه وحمایت از فرهنگ و هنر فاخر ایرانی خواهد بود .امید است در سایه الطاف خداوند متعال، در شرایط کنونی کشور با مشارکت شما بتوانیم گامی موثر در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد خلاق این مرز و بوم بر داریم.

    لازم میدانم از طرف خود و همکارانم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حسن توجه جنابعالی به توسعه هنر در ایران صمیمانه تشکر و سپاسگذاری نمایم.

    علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

    لازم به توضیح است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال اخیر تحت پوشش خدمات بیمه ای شرکت بیمه آرمان قرار داشته است و گزارش های رسیده حاکی از رضایت حداکثری کارکنان این وزارتخانه از خدمات بیمه ای این شرکت در سراسر کشور می باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی