عصر بازار

حضور فعال بیمه «ما» در نمایشگاه الکامپ با ارائه بیمه نامه تجهیزات الکترونیک

عصر اعتبار- بیمه «ما» در کنار بانک ملت به صورت فعال در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ( الکامپ ) حضور یافته است .

حضور فعال بیمه «ما» در نمایشگاه الکامپ با ارائه بیمه نامه تجهیزات الکترونیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این شرکت در  نمایشگاه الکامپ  در تاریخ 24 آذرماه ، از  محصول جدیدو به روز شده خود با عنوان بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیک با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره بانک ملت،  مهندس مجید صفدری مدیرعامل و معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه «ما» رونمایی کرد.

    بر اساس این گزارش، بیمه «ما» با برپایی غرفه ای در سالن 7 نمایشگاه الکامپ ، انواع خدمات و محصولات بیمه ای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

    این گزارش حاکی از آن است که  بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیک  به عنوان خدمتی نوین  با داشتن پوشش‌های متنوع ، حق بیمه مناسب و شرایط پرداخت الکترونیک به متقاضیان ارائه خواهد شد.

    این بیمه‌نامه تلفن‌های همراه ، تبلت، لپ تاپ و نوت بوک را تحت پوشش خطرات سیل، برخورد اجسام خارجی ، زلزله ، سقوط از ارتفاع ، ضربه و انفجار با حق بیمه مناسب و شرایط ایده آل قرار داده است.

    همچنین وسیله الکترونیکی مورد بیمه می بایست نو بوده بدین معنی که بیش از یک ماه  بین تاریخ صدور بیمه‌نامه و فاکتور خرید کالا فاصله وجود نداشته باشد و در زمان صدور بیمه‌نامه مورد بیمه می بایست همراه بیمه‌گذار بوده و توسط کارشناسان شرکت بیمه «ما»  مورد بازدید قرار گیرد.
    لازم به ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از روز 23آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران شروع می شود و تا روز 26 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی