عصر بازار

دعوت از علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه نقاشی یکی داره می بینه

عصر اعتبار- نمایشگاه نقاشی "یکی داره می‌بینه" با هنرمندی "ملیحه رستمی" یکی از بانکداران هنرمند بانک‌پاسارگاد، در محل نگارخانه شلمان برگزار خواهد شد.

دعوت از علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه نقاشی یکی داره می بینه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این نمایشگاه که در تاریخ 11 تا 21 دی 1394( به غیر از یکشنبه‌ها)، در محل نگارخانه شلمان واقع در میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 برگزار خواهد شد، 21 اثر نقاشی این هنرمند جوان نمایش داده خواهد شد.
    بر اساس این خبر، آثار ارایه شده در این نمایشگاه، الهام‌گرفته از اشعار حافظ است. همچنین عناصر تشکیل‌دهنده این مجموعه چشم، نگاه، لب، دهان، مغز و احساسات انسانی است که در برگیرنده نگرانی، استرس، خوشحالی، امید و رویا است. سبک اصلی پیاده شده در تابلوها به صورت انتزاعی و آبستره است و در نشان دادن برخی از مفاهیم از کلاژ استفاده شده‌است.
    گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز جمعه 11 دی 1394 برگزار خواهد شد و ساعت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا 20 خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی