عصر بازار

بیگی‌ئیلانلو تاکید کرد:

جلوگیری از رشد نجومی قیمت مسکن با افزایش تولید

عصر اعتبار- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت جلوگیری از رشد نجومی قیمت مسکن با افزایش تولید آن، گفت: با توجه به رکودتورمی حاکم بر بازار باید مشوق‌های کافی برای تولید انبوه مسکن در نظر گرفته شود.

جلوگیری از رشد نجومی قیمت مسکن با افزایش تولید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از خانه ملت،  روح‌‌الله ‌بیگی ئیلانلو با تاکید بر ضرورت تولید انبوه مسکن برای کاهش قیمت آن،گفت: با توجه به هرم سنی موجود در کشور و افزایش زوج‌های جوان در سال‌های آتی پیش‌بینی می‌شود در زمینه مسکن تقاضا با افزایش چشمگیری روبه رو شود.

    رونق بازار مسکن نیازمند ارایه تسهیلات به انبوه‌سازان و تعاونی‌ها است

    نماینده مردم تکاب،میاندوآب و شاهین ‌دژ در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه بازار مسکن نیازمند رشد تولید برای کنترل تقاضا است،افزود:درحال حاضر با توجه به رکود تورمی حاکم بر بازار باید مشوق‌های کافی برای تولید انبوه مسکن در نظر گرفته شود.
    این نماینده مردم درمجلس نهم، با اشاره به لغو تحریم‌ها،گفت: انتظار می‌رود همسو با لغو تحریم‌ها صنعت ساختمان رونق گرفته و مشاغل مرتبط با آن احیا شود.
    وی با بیان اینکه رونق بازار مسکن نیازمند ارایه تسهیلات به انبوه‌سازان و تعاونی‌ها است،تصریح کرد: نظارت بر نحوه هزینه‌‌کرد منابع و تسهیلات مسکن از ضروریاتی است که غفلت از آن سوداگری را رقم می‌زند.

    مقابله با سرمایه‌گذاری منابع در بانک‌ها راهکار رونق بازار مسکن

    این نماینده مردم درمجلس نهم، ادامه داد: تولید مسکن به میزان نیاز در کشور نگرانی در خصوص افزایش قیمت آن را از بین می‌برد.
    وی با بیان اینکه بازگشت رونق به بازار مسکن حتمی است،گفت: تنها درسی که از رکود تورمی موجود در بازار مسکن باید گرفت،تولید به اندازه و نیاز جامعه برای خلع ید دلالان است.
    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید مشوق‌های دولت برای هدایت نقدینگی به سمت و سوی بازار مسکن به گونه‌ای باشد که مردم تمایلی برای سرمایه گذاری منابع خود نزد بانک‌ها نداشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی