عصر بازار

مدیر عامل بیمه ما در جمع خبرنگاران

شرکت های بیمه ای امنیت محصول ندارند

عصر اعتبار- صفدری گفت: اگر شرکتی یک محصول را ایجاد و ابداع کرد؛ توسط دیگر شرکت ها کپی برداری می شود؛زیرا شرکت های بیمه ای برای محصولات امنیت ایجاد نکرده و حق تولیدکننده محفوظ نیست.

شرکت های بیمه ای امنیت محصول ندارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اعتبار، مجید صفدری مدیر عامل شرکت بیمه ما در نشست خبری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از عملکرد صنعت بیمه ایران انتقاد کرد و افزود: شرکت بیمه ما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به ایجاد بیمه تروریستی زائران در برابر تروریست ها کرد. این رشته بیمه ای اولین بار توسط شرکت مربوطه ایجاد شد اما دیگر شرکت ها از ان کپی برداری کردند و به مشتریان عرضه کردند.
    وی ادامه داد: حق تولید کننده در صنعت بیمه ایران محفوظ نیست و هر شرکتی می تواند به راحتی و بدون داشتن پیگرد قانونی،محصول شرکتی دیگر را به مشتریان خود عرضه کند.
    این فعال صنعت بیمه جایگاه صنعت بیمه ایران را در سطح بین الملل کمرنگ و حداقلی دانست و اعلام کرد: براساس چشم انداز١٤۰٤باید ضریب نفوذ ایران به ٧.٥درصد برسد اما هم اکنون این جایگاه ١.٨درصد است و رسیدن به این میزان از امکان پذیر اما بسیار سخت است.
    وی با اشاره به نبود طبقه بندی مشتری  یاداور شد: این از خلاء صنعت بیمه ایران  به شمار می رود.اینکه مشتریان بر اساس رنگ طلایی نقره ای و سربی تقسیم بندی شوند ناصحیح بوده و کارایی ندارد.
    صفدری تاکید کرد: شرکت های بیمه ای در ایران. مدیریت ارتباطات و مشتری ندارد به طوری که در کوتاه مدت مشتری خود را از دست خواهند داد.
    مدیر عامل بیمه ما با مد نظر قرار دادن ایجاد یک شرکت بیمه ای توسط بانک ها گفت: اینگونه همکاری در تمامی کشورها رایج است و با نام متقاطع معرفی می شود.
    وی تصریح کرد: اما یک اختلاف وجود دارد. در سراسر جهان بیمه است که بانک تاسیس میکند؛اما در ایران بانک است که بیمه را تاسیس می کند. این شیوه فروش متقاطع در ایران نوپا بوده و باید به خوبی مدیریت شود.
    صفدری ادامه داد: شرکت بیمه ما نیز در این مهم ،برنامه ای مدون را ترسیم کرده است و باتمکین به این موضوع که در سطح بین الملل چه می گذرد حرکت خواهیم کرد.
    وی از ایجاد ١٦۰میز بیمه ای و باجه ارایه خدمات خبر داد و گفت: در فروش بیمه نامه به صورت متقاطع ، افراد مختلفی اعم از بانک،مشتری ،بازاریاب، شرکت بیمه و...ذینفع هستند که باید منافع هر بخش را از منظر خود طیف مربوط شناسایی و اجرایی کرد.
    این فعال صنعت بیمه کشورمان اعلام کرد: در فروش متقاطع ٤شاخصه سرعت، دقت، ارتباطات دوجانبه، مشاوره در فروش باید رعایت و توجه شود.
    صفدری عملکرد شرکت ما را در صنعت بیمه مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این شرکت درصدد است تا پایان سال ٩٥به بالاترین میزان و درصد افزایش سرمایه برسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی