عصر بازار

طی مراسمی کلنگ یازدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین در زیرکوه به زمین خورد

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور رئیس اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین و مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، کلنگ یازدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین در شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی به زمین زده شد.

طی مراسمی کلنگ یازدهمین مدرسه بانک اقتصادنوین در زیرکوه به زمین خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید محمد رضا جعفری مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم طی سخنانی با اشاره به لزوم توجه سازمان‌های اقتصادی به ساخت مدرسه در مناطق محروم گفت: بانک اقتصادنوین نقش موثری در ساخت مدرسه در مناطق محروم ایفا می‌کند که لازم است از توجه مدیران این بانک به این امر مهم قدردانی شود.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین تاکنون در مناطق محروم کشور مدرسه‌های زیادی ساخته است که این توجه نشان دهنده نگاه مدیران ارشد این بانک به بحث مسئولیت اجتماعی است.
    فاطمه فروزان علاء رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک اقتصادنوین در این مراسم که جمعی از مقامات لشکری و کشوری در آن حضور داشتند با اشاره به توجه این بانک به مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین در کنار حضور موثر در بازار پولی کشور در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به نوبه خود نقش موثر ایفا کرده است که از آن جمله می‌توان به ساخت مدرسه در مناطق محروم اشاره کرد.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل شرایط ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان در مناطق محروم کشور نسبت به ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی در این مناطق اقدام کرده که در این راستا تاکنون 10 مدرسه در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان و اردبیل ساخته شده است و یازدهمین مدرسه در استان خراسان جنوبی ساخته خواهد شد.
    فروزان علاء اظهار داشت: امیدواریم این جریان مستمر و مستدام باشد و فرزندانی در این مدارس تربیت شوند که ایرانی آباد و سربلند را بسازند.
    حمید رضا بیکی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم از حمایت‌های خیران در مدرسه سازی تشکر کرد و گفت: توجه بانک‌ها به مسئولیت اجتماعی موجب گسترش این فرهنگ در جامعه خواهد شد.
    لازم به ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضائی‌نیا امام جمعه زیرکوه نیز در آیین کلنگ‌زنی ساخت مدرسه توسط بانک اقتصادنوین گفت: ساخت این مدرسه آروزی اهالی را برای داشتن مدرسه‌ای مناسب را بر آورده می‌کند.
    مهدی‌پور رئیس آموزش و پرورش زیرکوه نیز در این مراسم گفت: این شهر 150 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که این موضوع در کنار خشکسالی، موجب شده فضای آموزشی منطقه زیرکوه کاهش یابد که این موارد زمینه گسترش مدارس شبانه‌روزی را در منطقه فراهم کرده است، در چنین شرایطی مشارکت بانک اقتصادنوین در ساخت مدرسه موثر و تاثیرگذار خواهد بود.
    وی گفت: با ساخت مدرسه اقتصادنوین کیفیت آموزش در منطقه افزایش خواهد یافت.
    در این مراسم که با حضور فرماندار و خیرین محلی برگزار شد یکی از دانش‌آموزان به نمایندگی متنی را به پاس قدرانی از حسن توجه مدیران ارشد بانک اقتصادنوین در ساخت مدرسه قرائت کرد که با استقبال حاضرین روبرو شد.
    مدرسه اقتصادنوین در استان خراسان جنوبی با 460 متر زیربنا و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال با مشارکت بانک اقتصاد نوین ساخته خواهد شد که طبق برنامه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی