عصر بازار

پرداخت ۴۰۰ میلیاردریال تسهیلات برای توسعه صادرات در لرستان

عصر اعتبار- سرپرست شعبه بانک توسعه صادرات خرم آباد گفت: امسال ۴۰۰ میلیاردریال در قالب تسهیلات صادراتی در بخش سرمایه در گردش به صادرکنندگان استان پرداخت شده است.

پرداخت ۴۰۰ میلیاردریال تسهیلات برای توسعه صادرات در لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای غلامرضا رومیانی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در قالب 33 فقره قرارداد و در راستای افزایش صادرات استان به بازرگانان و تجار لرستانی پرداخت شد.
    وی با بیان اینکه علاوه بر این 3.5 میلیون دلار نیز گشایش اعتبارات اسنادی و حوالجات ارزی در راستای حمایت از صادرکنندگان ایجاد شده اضافه کرد: با هدف حمایت از صادرات استان تاکنون خط اعتباری 10 میلیون یورویی با ارمنستان و خط اعتباری 20 میلیون یورویی با روسیه برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده است.
    به گفته وی در دوران تحریم های ظالمانه آمریکا و اتحادیه اروپا شرایط بسیار مناسبی برای صادرکنندگان کشور وجود نداشت که در پسابرجام و با رایزنی های انجام شده امکان پرداخت تسهیلات و گشایش اعتبارات اسنادی و حوالجات ارزی فراهم شده است.
    رومیانی نژاد گفت: با تدبیر دولت و در پسابرجام حمایت بیشتر از سرمایه گذاران و صادرکنندگان برای رشد و توسعه کشور و استان لرستان امکان پذیر شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی