عصر بازار

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت امداد

عصر اعتبار- معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش، در سال ۹۴ خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده رفع سوء تغذیه کودکان مناطق محروم در دستور کار امداد قرار دارد.

پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت امداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس ، اکبر میرشکار ضمن اشاره به آمار دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود صد هزار دانشجو و 3500 طلبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

    وی تصریح کرد: حدود 45 هزار نفر از دانشجویان اشاره شده در دانشگاه‌های پیام نور و مابقی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی در حال تحصیل هستند.

    میرشکار با اشاره به پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: طبق قانون دولت موظف است شهریه دانشجویان را در اختیار این نهاد قرار دهد به طوری که امسال شهریه دانشجویان به طور کامل پرداخت شده است.

    وی در ادامه با اشاره به سوء تغذیه کودکان مناطق محروم، بیان داشت: چنانچه این امر مشخص شود توسط مددکاران کمیته امداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی افزود: امسال بالغ بر 210 هزار نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها از برنامه‌های کانون‌ها استفاده کرده‌اند.

    وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: بخش قابل توجهی از برنامه‌ها در حوزه دینی و فرهنگی، بخشی دیگر در حوزه ورزش و بخشی در حوزه فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی شده است.

    میرشکار اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده تعداد بیشتری از خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان از برنامه‌های این مجتمع‌ها استفاده کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی